На головну Написати лист Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Луцьк соціальний

Офіційний сайт
департаменту соціальної політики
Луцької міської ради


Новини   |   Дошка оголошень   |   Питання та відповіді



      Субота, 4 Квітня, 2020 року
Телефони "гарячої лінії" департаменту :  інформатор відділу прийому громадян - 28-41-61; з питань надання субсидій -  28-41-75, 28-41-82, 28-41-80 ; надання консультацій учасникам АТО та членам їх сімей - 28-41-65.












Центральні
органи влади:

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство праці та соціальної політики
"Гаряча лінія" Мінсоцполітики:
15-45
0-800-502-757

Пенсійний фонд
Контакт-центр ПФУ:
0-800-503-753

Фонд соціального захисту інвалідів

Місцеві
органи влади:

Волинська державна адміністрація
Волинська обласна рада
Луцька міська рада


Наші колеги:
Львів соціальний




Оголошення



03.04.2020
До уваги отримувачів компенсації “муніципальна няня”!

     Наголошуємо, що на період карантинних заходів, подавати документи, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги “муніципальна няня” можна в електронній формі на ел.адресу департаменту соціальної політики dsp@lutskrada.gov.ua
     Для цього необхідно у листі чітко вказати ПІБ та адресу заявника (отримувача компенсації), а також долучити відсканований оригінал чеку, розрахункової квитанції чи виписки з банківського рахунка.


24.03.2020
До уваги роботодавців!

     З 24.03.2020 відновлено прийом розрахунків видатків, пов’язаних із виплатою компенсацій та допомоги і наданням пільг, відповідно до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (витрати на щорічні та додаткові відпустки).
     Видатки будуть здійснюватись за КПКВК 2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», відповідно до прийнятих документів та супровідного листа з реквізитами організації.

Телефон для довідок 284 179.


20.03.2020
Увага!

     Прийом громадян у департаменті соціальної політики на період карантинного режиму буде здійснюватися згідно наступного графіку:

понеділок — четвер з 08.30 до 17.30
п’ятниця – з 8.30 до 16.15.
Субота та неділя - вихідні дні!


20.03.2020
Шановні громадяни!

     Наголошуємо, що задля запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 встановлено обмеження для відвідувачів: вхід до приміщення департаменту та його філій по одній особі (за умови наявності захисної маски).


16.03.2020
Карантинні заходи

     На період карантинних заходів доступ до департаменту соціальної політики та філій буде обмежений. Усі громадяни, які захочуть звернутися до департаменту соціальної політики та філій зможуть залишити свої письмові звернення в спеціальній скриньці, яка розташована при вході в будівлю, або ж звернутися за телефонами:
Відділ прийому громадян – 284 166; 284 162;
     Філія 1 (Соборності, 18)- 774 472;
     Філія 2 (Бенделіані,7)- 263 523.
Відділ житлових субсидій – 287 175; 284 173.
     Філія 1 (Соборності, 18)- 774 472;
     Філія 2 (Бенделіані,7)- 263 523.
Відділ державних допомог:
     питання призначення допомог - 284 170;
     питання виплати – 284171.
Відділ АТО – 243 538; 284 165.
Відділ персоніфікованого обліку – 728 205; 284 168; 284 169.
Відділ державних соціальних інспекторів - 284 183.
Сектор оздоровлення з питань видачі посвідчень багатодітної сім’ї та санаторно-курортного лікування – 284 166.
Тел. 284 163 для консультацій з питань:
1.Компенсаційні виплати громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;
2.Забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами;
3.Пільгове забезпечення автомобілями;
4.Скерування дітей з інвалідністю до реабілітаційних установ;
5.Поселення людей похилого віку та осіб з інвалідністю до будинків-інтернатів.
6.Видача посвідчень ветеранам війни, ветеранам праці, громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.


19.02.2020
Безоплатне навчання для осіб з інвалідністю

На сьогодні, Міністерством соціальної політики України та Асоціацією "Інформаційні технології України" та Громадською організацією «Прометеус» підписано меморандум про безкоштовне навчання і працевлаштування осіб з інвалідністю.
Метою соціального проєкту повного циклу «Ти можеш усе! Можливості безмежні!» є надання усім бажаючим людям з інвалідністю шансу навчатись безоплатно на онлайн-курсах та взяти участь у конкурсі на вакантні посади в провідних IT-компаніях України.
Для участі у проєкті необхідно:
1. Учасники проєкту мають зареєструватися на платформі масових безкоштовних онлайн-курсів Prometheus на 2 основні та 2-3 додаткові онлайн-курси з визначеного за посиланням переліку.
2. Протягом 14 тижнів слухачі за менторської підтримки провідних викладачів українських університетів та фахівців з IT-компаній проходять навчання на онлайн-курсах, складають тести та виконують завдання відповідно до програми.
3. Учасники проєкту проходять завершальне тестування, отримують сертифікати і право взяти участь у конкурсах на вакантні посади в провідних IT-компаніях України, які проводитимуться виключно серед учасників проєкту.
Початок навчання – 5 березня, зареєструватися, а також знайти більше інформації можна на сайті "Прометеус".
Умовами для участі в проєкті є:
1. Наявність бажання.
2. На етапі участі в конкурсах на вакантні посади, окрім резюме та сертифікатів про успішне закінчення курсів, необхідно підтвердити інвалідність відповідними документами.
З більш детальною інформацією можна ознайомитись на сайті Міністерства соціальної політики України - https://education.msp.gov.ua/ та на сайті https://prometheus.org.ua/you-can-everything/.


18.02.2020
Актуальна інформація для батьків дітей з інвалідністю

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №309 запроваджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю (далі Порядок).
Згідно даного Порядку для забезпечення дитини з інвалідністю реабілітаційними заходами один із батьків дитини чи її законний представник подає до департаменту соціальної політики (м. Луцьк, пр-т Волі, 4а, каб.112, тел. для довідок 240 331) заяву про направлення дитини до реабілітаційної установи у довільній формі із зазначенням інформації про вибрану реабілітаційну установу разом з копіями документів:
-паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;
-індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
-виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
З умовами надання реабілітаційних послуг, а також переліком реабілітаційних установ можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики (www.msp.gov.ua) у розділі „Інвалідність” ‒ „Реабілітація дітей з інвалідністю ”.


12.02.2020
До уваги осіб з інвалідністю!

     Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю» здійснює у 2020 році комплексну реабілітацію для осіб з інвалідністю, які досягли повноліття.

Реабілітація включає заходи з медичної, фізичної, соціальної, психологічної, професійної реабілітації, строк реабілітаційного процесу не перевищує 60 календарних днів на рік. Тривалість реабілітаційного курсу визначає Реабілітаційна комісія Центру після проведення відповідного обстеження особи з інвалідністю.
Курс комплексної реабілітації здійснюється при наявності відповідних рекомендацій в індивідуальній програмі реабілітації особи з інвалідністю. У разі потреби в наданні особі з інвалідністю послуг з професійної реабілітації строк реабілітаційного процесу визначається відповідно до затверджених в установленому порядку навчальних планів, а саме:
манікюрник (термін 3,8 міс.) – початок навчання по мірі формування групи;
обліковець з реєстрації бухгалтерських даних (термін 10 міс.) – початок навчання по мірі формування групи;
перукар (термін 3,8 міс.) – початок навчання по мірі формування групи;
швачка (термін 3,8 міс.) – початок навчання по мірі формування групи;
оператор комп’ютерного набору (термін 10 міс.) – початок навчання травень 2020 року;
взуттьовик з ремонту взуття (термін 10 міс.) – початок навчання жовтень 2020 року.
Детальнішу інформацію та направлення на отримання реабілітаційних послуг можна отримати за адресою м. Луцьк, пр-т Волі, буд.4а, каб.104 контактний телефон (0332)284163.

АДРЕСА Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю: поштовий індекс 07352, с. Лютіж, Вишгородський р-н, Київська обл., контактний телефон (04596) 4-00-10, (068) 354-0135



21.01.2020
До уваги громадян - отримувачів компенсації за надання соціальних послуг!

     Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», чинний з 01.01.2020, Кабінет Міністрів України готує новий порядок призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
     Зокрема, розмір компенсації буде залежати від середньомісячного сукупного доходу сім’ї за попередні шість місяців, що передують місяцю подання заяви про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
     Для призначення компенсації необхідно надати декларацію про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) та довідку про наявність і розміри земельних ділянок, виділених для ведення особистого підсобного господарства, городництва, сінокосіння, випасання худоби, земельної частки, виділеної унаслідок розпаювання землі.


02.01.2020
До уваги пільговиків!

     З 1 січня 2020 року пільгові категорії громадян мають право у будь-який час подати заяву про перехід на монетизовану (готівкову грошову) форму виплат на житлово-комунальні послуги. Тобто скасовано обмеження, яке не дозволяло пільговикам переходити на готівкову форму виплати до закінчення опалювального періоду. Відповідне рішення було прийнято на засіданні Уряду 27 грудня 2019 року.
     Для переходу на готівкову форму виплати пільговику необхідно подати до департаменту соціальної політики Луцької міської ради, що знаходиться за адресою: пр. Волі, 4а, каб.105, каб.106, заяву із довідкою з банку з реквізитами рахунку, відкритих згідно зі стандартом IBAN. У разі подання заяви пільга надається у грошовій готівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок пільговика в уповноваженому банку з місяця, що настає за місяцем подання заяви. Пільговики, яким надається пільга у грошовій формі, зобов’язані сплачувати щомісяця за комунальні послуги без заборгованостей.
     Звертаємо увагу, що можливість скористатися доставкою готівки пільги АТ «Укрпошта» можна буде з травня 2020 року. Зазначені зміни розповсюджуються виключно на отримання готівки через банківський рахунок.
     Повідомляємо, що пільговики, які отримують пільгу в безготівковій грошовій формі, можуть зареєструватися в особистому кабінеті пільговика на офіційному сайті «Ощадбанку» за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/sd та отримувати всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок пільги, розмір нарахованої пільги, перелік комунальних послуг, що сплачені за рахунок пільги (при умови надходження інформації від постачальників комунальних послуг).
     Надання додаткової інформації проводиться:
     • з питань щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) – підприємствами-надавачами комунальних послуг.
     • з питань щодо перерахування банком коштів за надані пільги організаціям-надавачам комунальних послуг – АТ «Ощадбанк»: (контакт-центр 0 800 210 800);
     • з питань щодо призначення та визначення розміру пільг – управліннями соціального захисту населення, за місцем отримання пільг.


стор. 1  2  3  4  5 

Опитування

Чи задоволені Ви якістю надання соціальних послуг?

      Так
      Частково
      Ні

   

Фейсбук

Наша сторінка
в соціальній мережі
Facebook

facebook

Пряма лінія

Служба оперативного реагування:
15-80


Стандарт якості

ISO 9001


Погода




Курси валют
bank-ua.com
bank-ua.com
bank-ua.com

на головну

Останні зміни:
© 2010 Відділ автоматизованої обробки інформації - VAOI

Нас відвідали:
всього сьогодні
154463 26