На головну Написати лист Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Луцьк соціальний


Департамент соціальної політики
Луцької міської ради

офіційний сайт

Новини   |   Дошка оголошень   |   Питання та відповіді



      П'ятниця, 21 Січня, 2022 року
Телефон "гарячої лінії" департаменту 28-10-00







ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ


ДЕРЖАВНІ ПОСЛУГИ ОНЛАЙН













Центральні
органи влади:

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство праці та соціальної політики
"Гаряча лінія" Мінсоцполітики:
15-45
0-800-502-757

Пенсійний фонд
Контакт-центр ПФУ:
0-800-503-753

Фонд соціального захисту інвалідів

Місцеві
органи влади:

Волинська державна адміністрація
Волинська обласна рада
Луцька міська рада


Наші колеги:
Львів соціальний




Оголошення



21.12.2021
До уваги громадян

     У 2022 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму для призначення допомоги відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних соціальних і демографічних груп населення становить: для працездатних осіб 45 відсотків (у минулому році - 35 відсотків); для осіб, які втратили працездатність, та осіб з інвалідністю – 100 відсотків; для дітей – 130 відсотків відповідного прожиткового мінімуму.
     Перерахунок допомоги буде проведено в автоматичному режимі без звернення громадян.


13.12.2021
УВАГА! КОНКУРС!

     На виконання Плану заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04.08.2021 № 883-р, Міністерство соціальної політики оголошує проведення конкурсу на кращий соціальний проект/ініціативу.
     Метою даного проекту є виявлення найкращих ініціатив та успішних кейсів, реалізованих в громадах на території України фізичними особами, громадськими та релігійними організаціями, впровадження кращих практик врядування на державному рівні й на місцях через принципи прозорості, справедливості, рівності, гласності, верховенства права та прав людини.
     Запрошуємо до участі шляхом заповнення відповідних аплікаційних форм та до 7 лютого 2022 року.
Заявка на участь
в конкурсі проєктних ініціатив Міністерства соціальної політики
“Будуємо країну без бар’єрів разом”

ПІБ учасника:
Місце роботи, посада:
Назва установи/організації
Контакний номер телефону
КАТЕГОРІЯ (залишити необхідне):
- освіта в соціальній сфері;
- медичне забезпечення соціальних категорій населення;
- ІТ сервіси для поліпшення надання соціальної послуги;
- культура/мистецтво для реалізації соціальних потреб громадян;
- правове забезпечення;
- соціальне (соціальновідповідальне) підприємництво;
- державне врядування (найкраща практика органу місцевого самоврядування для забезпечення осіб з інвалідністю, постраждалих від домашнього насильства, одиноких, літніх людей послугами);
- реабілітація / оздоровлення;
- спорт;
- наукові розробки та дослідження, корисні моделі.
Назва ініціативи/проекту:
Проєкт/ініціатива реалізована (так/ні):
Опис:
Мета:
Вплив ініціативи на розвиток соціального середовища:

     Заповнену форму надсилати за адресою: initiate_msp@ukr.net
     За результатами поданих даних буде створено єдиний портал ініціатив, успішних кейсів, сформовано базу партнерів та громадських діячів, а також визначено та відзначено громаду з найкращими практиками врядування в соціальній сфері.


23.11.2021
ОГОЛОШЕНО ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА НАЦІОНАЛЬНИЙ КОНКУРС «БЛАГОДІЙНА УКРАЇНА-2021»

     Асоціація благодійників України оголошує прийом заявок на Національний конкурс «Благодійна Україна-2021».
     Цьогоріч стартує 15-й за рахунком, ювілейний, конкурс, який має на меті відзначити найкращі благодійні та волонтерські ініціативи, реалізовані протягом 2021 року.
     Додаткову інформацію про конкурс можна отримати за ланком:

https://blagoukraine.org/news/544-blago_ukraine_2021.html


27.10.2021
До уваги юридичних осіб, які виконують роботи підвищеної небезпеки та застосовують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки!

     Державна служба України з питань праці інформує про запровадження та функціонування системи електронної реєстрації декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці через портал електронних сервісів Мінекономіки, за посиланням: https://my.gov.ua/info/service/byservicescope-2/5085/details.


23.10.2021
До уваги мешканців Луцької міської територіальної громади !!!

     Прийом документів щодо призначення державних соціальних допомог та житлової субсидії для мешканців Луцької міської територіальної громади здійснюється в:
     1) Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»
вул. Лесі Українки, 35, тел. (0332) 777 888
Понеділок: 08:00-12.00, 12.45-17:00;
Вівторок: 08:00-12.00, 12.45-17:00;
Середа: 08:00-12.00, 12.45-17:00;
Четвер: 08:00-12.00, 12.45-17:00;
П’ятниця: 08:00–12.00, 12.45-15:45;
Субота, неділя - вихідні.
     2) Департамент соціальної політики
пр-т Волі, 4а, каб.110, тел. (0332) 284161,
Понеділок-четвер 08.30-17.30
П'ятниця 08.30-16.15
Обідня перерва 13.00-13.45
     3) Філія №1: пр. Соборності, 18, тел. (0332) 774 471
Понеділок-четвер 08.30-17.30
П'ятниця 08.30-16.15
Обідня перерва 13.00- 13.45
     4) Філія №2: вул. Бенделіані, 7, тел. (0332) 265 961
Понеділок-четвер 08.30-17.30
П'ятниця 08.30-16.15
Обідня перерва 13.00-13.45
     5) Прилуцький старостинський округ: с. Прилуцьке, вул. Ківерцівська, 35а (для мешканців сіл Прилуцьке, Жабка, Сапогове, Дачне)
Четвер: 08.30 - 17.30 Обідня перерва: 13.00 – 13.45
     6) с. Жидичин, вул. Данила Галицького, 12 (для мешканців сіл Жидичин, Кульчин, Липляни, Озерце, Клепачів, Небіжка)
Вівторок: 08.30-17.30 Обідня перерва: 13.00 – 13.45
     7) с. Забороль, вул. Володимирська, 34а (для мешканців сіл Забороль, Антонівка, Великий Омеляник, Охотин, Всеволодівка, Олександрівка, Одеради, Городок, Сьомаки, Шепель, Заболотці)
Понеділок: 08.30-17.30 Обідня перерва: 13.00 – 13.45.
     8) с. Боголюби, вул. 40 років Перемоги, 57 (для мешканців сіл Боголюби, Богушівка, Тарасове, Іванчиці, Озденіж)
Середа: 08.30-17.30 Обідня перерва: 13.00 – 13.45
     9) с. Княгининок, вул. Соборна, 77 (для мешканців сіл Брище, Княгининок, Зміїнець, Милуші, Милушин, Моташівка, Сирники, Буків, Рокині)
П'ятниця: 08.30-16.15 Обідня перерва: 13.00 – 13.45.
     10) Муніципальний сервісний центр (прийом громадян з питань призначення субсидій та надання пільг) м. Луцьк, вул. Винниченка, 26
Понеділок-п'ятниця 8.00-17.00
     Документи щодо призначення державних соціальних допомог та житлової субсидії також можуть бути надіслані поштою на адресу департаменту (43025, м. Луцьк, пр-т Волі, 4а), а також в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики https://www.msp.gov.ua/main/Eservices.html або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування).


01.10.2021
До уваги громадян !

     Внесено зміни до Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, затвердженого постановою від 03.02.2021 № 79, щодо підвищення дітям з інвалідністю, постраждалим від вибухонебезпечних предметів, розміру державної соціальної допомоги на 50 відсотків розміру держаної соціальної допомоги на дітей віком до 18 років. Зв’язок інвалідності з пораненням встановлюється лікарсько-консультативною комісією закладів охорони здоров’я у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Цей Закон набрав чинності з 1 липня 2021 року.


01.10.2021
Інформаційно-роз’яснювальні матеріали

Всі, хто потребує допомоги в оплаті комунальних послуг, отримають підтримку від
держави
, – Марина Лазебна
Джерело: Міністерство соціальної політики України

Субсидії отримають всі, хто потребує допомоги в оплаті комунальних послуг. Про це
заявила Міністр соціальної політики України Марина Лазебна під час прес-конференції.
«Механізм субсидій стабільно працюватиме за будь-якого перебігу опалювального
сезону. Як би не змінювались тарифи, всі, хто потребує допомоги в оплаті комунальних
послуг, обов’язково отримають підтримку від держави», – підкреслила Марина Лазебна.
Вона зауважила, що після посилення цільового характеру виплат субсидії отримають
родини, які їх насправді потребують, і для яких це питання життєво важливе.
Міністр зазначила, що у держбюджеті на цей рік на виплату субсидій передбачено 35,2
млрд гривень. «На сьогодні всі заявки органів соціального захисту населення на виплату
житлових субсидій населенню фінансуються Мінсоцполітики в повному обсязі. Також у
Верховній Раді знаходиться законопроект, який передбачає збільшення фінансування
субсидій у цьому році ще більш ніж на 12 млрд гривень», - повідомила Марина Лазебна.
Вона зазначила, що у разі збільшення комунальних тарифів розмір субсидій буде
збільшуватися автоматично. «Жодних додаткових заяв чи інших документів від людей не
потрібно. Якщо ж людина не отримувала субсидію, але через зростання тарифів їй
знадобилась така допомога, вона може звернутись за нею в будь-який момент. І субсидію
призначать одразу в місяць звернення», – пояснила Марина Лазебна.
Вона також підкреслила, що для мешканців регіонів, які потраплять до «червоної зони»
внаслідок поширення епідемії COVID-19, автоматично на 50% будуть збільшені норми
споживання основних комунальних послуг при розрахунку субсидій. «Коли люди
вимушено знаходяться вдома, працюють з дому, діти вчаться дистанційно, вони
споживають більше води, газу та електрики. Збільшення норм споживання відбудеться
автоматично», – сказала Марина Лазебна.
Міністр додала, що минулого опалювального сезону субсидію на оплату житлово-
комунальних послуг отримувало близько трьох мільйонів домогосподарств.
Мінсоцполітики очікує, що цього сезону буде співставна цифра. Станом на вересень
житлова субсидія призначена вже майже 2,5 мільйонам домогосподарств, з них
автоматично ‒ майже двом мільйонам. Заяви від людей продовжують надходити, процес
призначення триває.
Згідно з очікуваннями Мінсоцполітики, середній розмір субсидії на оплату житлово-
комунальних послуг в опалювальному сезоні 2021‒2022 років складатиме близько двох
тисяч гривень.

У 2021 році за ініціативою Мінсоцполітики були підвищені всі страхові пенсії
Джерело: Міністерство соціальної політики України

У цьому році були підвищені всі страхові пенсії, а саме для 10,3 мільйонів пенсіонерів. Про
це заявила Міністр соціальної політики України Марина Лазебна під час прес-конференції.
Вона зазначила, що це вдалося зробити завдяки кільком крокам: з 1 березня пенсії зросли
в результаті індексації; з 1 липня – у зв’язку із підвищенням прожиткового мінімуму та
встановленням доплати до пенсій, які не індексувались протягом попередніх двох років.
«Також з 1 липня до 2 тисяч гривень ми підвищили військовим пенсії, які не збільшувались
з 2018 року. А ще – на 2000-2500 гривень зросли пенсії людям з інвалідністю, які
постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС», – пояснила Марина Лазебна.
Міністр нагадала, що вже за декілька днів, з 1 жовтня, доплати до пенсії почнуть
отримувати люди віком 75-80 років у рамках розширення «вікової лінійки» доплат,
ініційованої Президентом України. А з 1 грудня зростуть пенсійні виплати у зв’язку із
збільшенням прожиткового мінімуму. У результаті збільшення мінімальної заробітної
плати до 6 500 грн мінімальна пенсія для людей старших за 65 років за наявності повного
страхового стажу (для жінки - 30 років страхового стажу та 35 років - для чоловіка)
збільшиться до 2600 грн.
За даними Мінсоцполітики, наразі середня пенсія становить 3 867 грн, її розмір
збільшився на 25% за останні півтора роки.
«Середні цифри важливі, щоб відслідковувати тенденції, але вони не розкажуть, як живуть
люди. Для цього треба дивитись глибше, по групах пенсіонерів. Тому всі програми
підвищення пенсій ми робили максимально адресними, щоб в першу чергу підняти
найменші пенсії. Адже, коли прийшов наш Уряд, 4 мільйони людей отримували пенсії
нижчі двох тисяч гривень», – зауважила Марина Лазебна.
Міністр зазначила, що в результаті поетапних підвищень для 2 мільйонів 300 тисяч
пенсіонерів пенсії вже перевищили дві тисячі гривень. «І ми не зупиняємось. Вже з
середини наступного року пенсій менше двох тисяч гривень в країні не буде», –
наголосила Марина Лазебна.
Вона також додала, що в результаті цільових програм кількість пенсіонерів, які одержують
пенсію від трьох до чотирьох тис. грн, зросла на 50%, а тих, чиї пенсії становлять від
чотирьох до п’яти тис. грн, - на 40%.

У 2022 році Уряд планує продовжити підвищення пенсій
Джерело: Міністерство соціальної політики України

Уряд вже запланував послідовне підвищення пенсій на наступний 2022 рік. Про це
повідомила Міністр соціальної політики України Марина Лазебна під час прес-
конференції.
Вона зазначила, що у наступному році мінімальна пенсійна виплата у людини віком від 70
років при наявності страхового стажу 35 років у чоловіка та 30 років у жінки буде не
меншою, ніж три тисячі гривень. «По-перше, з 1 березня пройде індексація пенсій. І я
сподіваюсь, що у 2022 році вона відбудеться для всіх без виключення пенсіонерів за
однаковими правилами. По-друге, реалізація президентської програми вікових доплат до
пенсій, якою ми послідовно охоплюємо людей від 70 років, дає нам змогу вийти на нову
мінімальну пенсійну гарантію», – пояснила Марина Лазебна.
Разом з тим, вона підкреслила, що наразі основні зусилля всіх гілок влади мають бути
спрямовані на три ключові позиції: відновити справедливість в солідарній системі;
запровадити обов’язкові пенсійні накопичення та стимулювати розвиток добровільних;
забезпечити для кожної людини поважного віку доступність необхідних соціальних послуг
гарантованого обсягу та якості відповідно до її індивідуальних потреб. Готується
законопроект про реформу системи державних гарантій підтримки доходів
непрацездатних осіб.
«На часі справжня, а не параметрична пенсійна реформа», – повідомила Марина Лазебна.


30.08.2021
Електроннi сервiси Пенсiйного фонду України

     Сервiс «Пенсiйний Калькулятор» забезпечуе користувачу можливiсть самостiйно розрахувати розмір майбутньої пенсїї.. за віком за даними пр.о страховий стаж та заробiтну плату, що мiститься в Реестрi застрахованих осiб. При цьому сервiс дозволяе введення у ручному режимi перiодiв трудового стажу та iнших перiодiв, що враховуються до стажу роботи для призначення пенсiї.
     Через сервiс «Запит на отримання електронних документiв» Ви можете подати запит на отримання таких електронних документiв:
     - iндивiдуальних вiдомостей про застраховану особу (довiдка ОК-5);
     - витягу з Реестру застрахованих осiб.
     У результатi обробки запиту Вам буде вiдправлено документ у виглядi рdf-довiдки i електронний документ пiдписаний ЕЦП ПФУ, який згiдно iз законодавством е аналогом паперового документа, пiдписаного вiдповiдальною особою в органi ПФУ.
     За допомогою сервiсу «Електронне звернення» користувачi вебпорталу, згiдно Закону Украi'ни "Про звернення громадян" можуть звернутися до органiв ПФУ iз заявою, скаргою чи пропозицiсю за допомогою електронного звернення заповнивши вiдповiдну форму на сайтi ПФУ.
     Сервiс «Автоматичне призначення пенсiй» дає можливiсть подати документи для призначення пенсiї, не вiдвiдуючи територiальнi органи Пенсiйного фонду, через особистий кабiнет на вебпорталi Пенсiйного фонду України. Це можливiсть заздалегiдь подбати про свою соцiальну захищенiсть та надати всю необхiдну iнформацiю для призначення пенсії завчасно, незалежно вiд часу настання пенсiйного вiку. Покрокову вiдео-iнструкцiю можна подивитися на ютуб-каналi Головного управлiння Пенсiйного фонду Украiни за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=d54bD_6IvLA
     Документи для призначення пенсiї, поданi через особистий кабiнет на вебпорталi електронних послуг Пенсiйного фонду Украiни, засвідчуються квалiфiкованим електронним пiдписом або системою GOV ID.
     Результати опрацювання заяви можна побачити у вкладцi «Мої повідомлення».
     Складовi сформованої електронної пенсiйної справи стануть доступнi на вебпорталi у роздiлi «Моя пенсія» пiсля того, як особа набуде статусу пенсiонера, тобто досягне пенсiйного вiку.
     Сервiс «СМС-iнформування» - включае в себе набiр стандартних повiдомлень щодо призначення, перерахунку, або поновлення виплати пенсiй, а також про накопичений страховий стаж та, вiдповiдно, сплату страхових внескiв роботодавцями.
     Для кожного працюючого це iнструмент контролю за своїм роботодавцем. Адже щомiсяця застрахована особа буде отримувати повiдомлення про нарахований страховий стаж, який необхiдний для призначення пенсiї.
     Вiдсутнiсть повiдомлення про нарахований страховий стаж є приводом звернутися до роботодавця для з'ясування причин.
     На вебпорталi елепронних послуг Пенсiйного фонду України у закладцi «Мій страховий стаж» загальний страховий стаж розраховуеться у вiдповiдностi до вiдомостей, що враховуються для призначення пенсiї починаючи з 01.01.2004 року.
     Доступ до особистого кабiнету на вебпорталi електронних послуг Пенсiйного фонду України через «Мобiльний додаток» дозволяе:
- подати заяву на призначення або перерахунок пенсiї, в тому числі за принципом "одне
вiдвiдування", що передбачає подання документiв для призначення пенсії виключно в електронному виглядi зi зверненням до сервiсного центру тiльки за отриманням пенсiйного посвшчення;
- подати запит для внесення змiн до пенсiйної справи;
- отримати та завантажити до мобiльного пристрою електроннi документи з реестру застрахованих осiб Державного реестру загальнообов'язкового державного соцiального страхування, якi доступнi в особистому кабiнетi;
- переглянути вiдомостi з реестру застрахованих осiб (анкетнi данi, надана роботодавцем (страхувальником) iнформацiя про заробiтну плату, сплаченi на користь особи страховi внески, набутий страховий стаж) та з електронної пенсiйної справи;
- одержувати та переглядати повiдомлення вiд Пенсiйного фонду Украiни, вiдстежувати стан опрацювання звернень до Пенсiйного фонду Украни.
     З 01 червня 2021 року запроваджено нову елекгронну форму листкiв непрацездатностi, сформованих на пiдставi медичних висновкiв про тимчасову непрацездатнiсть, що передбачено Порядком органiзацiї ведения Електронного реестру листкiв нспрацсздатностi та надання інформіції з нього, вiдповiдно до постанови Кабiнету мiнiстрiв України вiд 31 березня 2021 року №323. .
     При цьому варто вiдмiтити, що Електронний реестр листкiв непрацездатностi вже iснуе протягом року на порталi Пенсiйного фонду України, де роботодавцi та працiвники можуть зарееструватися та почати поступовий перехiд на ведення електронних документiв, зокрема, електронних листкiв непрацездатностi або електронних трудових книжок .
     Вiд 10 червня 2021 року набув чинностi Закон України «Про внесения змiн до деяких законодавчих актiв України щодо облiку трудової дiяльностi працiвника в електроннiй формi» вiд 05.02.2021 №1217-IX, який впроваджує облiк трудової дiяльностi працiвннкiв в електроннiй формi. Закон передбачає: п'ятирiчний перехiдний перiод: у цей час використовуватимуться паперовий та електронний варiанти облiку.
     Документом визначається облiк трудової дiяльностi працiвникiв в електроннiй формi та використання цих вiдомостей з метою пiдтвердження наявноrо стажу роботи для укладення трудового договору, призначення пенсiй тощо.
     Система облiку трудової дiяльностi працiвникiв буде вдосконалена та передбачає, вiдмову вiд паперових трудових книжок. Такi змiни дозволять зменшити витрати роботодавцiв на ведення паперового документообiгу, спростять доступ до iнформацii" про набутий стаж працiвникiв для призначення виплат за загальнообов'язковим державним соцiальним страхуванням, передусiм у разi тимчасової втрати працездатностi. Усуваються негативнi наслiдки втрати трудовоiї книжки, її фальсифiкації i внесення недостовiрних вiдомостей до цього документа. Електроннi трудовi спростять доступ до iнформацiї про трудовий стаж та процес оформлення пенсії.
     Щоб скористатись елекгронними сервiсами необхiдно авторизуватись на вебпорталi Пенсiйного фонду Украiїни за адресою https://portal.pfu.gov.ua
за допомогою квалiфiкованого електронного пiдпису (КЕП). Якщо Ви не маете електронного пiдпису, його можна отримати в акредитованих центрах сертифiкацй ключiв (АЦСК), наприклад, у КНЕДП IДД ДПС, Державному пiдприсмствi "Дiя" та iнших. Ознайомитися з повним списком АЦСК, квалiфiкований електронний пiдпис яких пiдтримує вебпортал Пенсiйного фонду, можна у випадаючому списку вiкна "Виберiть АЦСК".


11.08.2021
Зміни, що відбулися у Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям

     13.07.2021 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 07.07.2021№ 697 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” .
     Постановою передбачено:
- підвищити з 01.01.2022 розмір допомоги на дітей із тяжкими хворобами, яким не встановлено інвалідність, до двох прожиткових мінімумів для дитини відповідного віку;
- призначати державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям та допомогу на дітей одиноким матерям без зменшення її розміру, якщо центр зайнятості не може запропонувати підходящої роботи для непрацюючої працездатної особи зі складу малозабезпеченої сім’ї, сім’ї з дітьми або таку особу направлено на професійне навчання;
- надавати державну соціальну допомогу особам, які досягли відповідного пенсійного віку, але не набули права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу;
- призначати державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям та допомогу на дітей одиноким матерям за наявності у власності багатодітної сім’ї та сім’ї, до складу якої входять діти-сироти або діти, позбавлені батьківського піклування, або особи з їх числа, другого житла за умови, що загальна площа такого житла не перевищує 13,65 кв. м. на одного члена сім’ї та додатково 35,22 кв. м. на сім’ю;
- припиняти до з’ясування обставин виплату державної соціальної допомоги та допомоги на дітей одиноким матерям у разі відсутності дітей, які входять до складу малозабезпеченої сім’ї, сім’ї з дітьми, на навчальних заняттях у закладах загальної середньої освіти з невідомих або без поважних причин протягом десяти навчальних днів підряд та поновлювати таку виплату після відновлення відвідування навчальних занять такими дітьми. Зазначена інформація подається до органів соціального захисту населення службою у справах дітей після отримання її від закладів загальної середньої освіти. Відновлення виплати допомог проводиться на підставі письмової заяви отримувача такої допомоги та інформації отриманої на запит органів соціального захисту населення від закладу загальної середньої освіти, про відвідування учнем навчальних занять.


21.07.2021
До уваги пільговиків , які отримують пільгу у грошовій безготівковій формі!

У зв’язку із численними зверненнями інформуємо, що станом на 21.07.2021 Мінсоцполітики не здійснено переказ коштів на рахунок для виплати пільг для відображення таких коштів в автоматизованих системах АТ “Ощадбанк” за обліковими записами пільговиків. У зв’язку вищевказаним АТ “Ощадбанк” не може відправити смс-повідомленням про стан розрахунків за послуги.
Не варто піддаватися панічним настроям! Після проведення Мінсоцполітикою фінансування, у Ваших особистих кабінетах з’явиться інформація про розмір нарахованої пільги за червень 2021 року та перелік комунальних послуг, що сплачені за рахунок пільги, та протягом доби буде надіслано Вам смс- повідомлення.


стор. 1  2  3  4 

Опитування

Чи задоволені Ви якістю надання соціальних послуг?

      Так
      Частково
      Ні

   

Фейсбук

Наша сторінка
в соціальній мережі
Facebook

facebook

Пряма лінія

Служба оперативного реагування:
15-80


Стандарт якості

ISO 9001


Погода


на головну

Останні зміни:
© 2010 Відділ автоматизованої обробки інформації - VAOI

Нас відвідали:
всього сьогодні
199730 64