28.02.2023Оголошено відбір на проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС” |
Відкрито реєстрацію для участі у безкоштовній сертифікатній програмі навчання ветеранів та ветеранок, як планують реалізувати себе на посадах державної служби та служби в органах місцевого самоврядування. Мета сертифікатної програми: Сприяти професійному розвитку ветеранів та ветеранок, які: ● перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС менше 1 року станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому; ● які не мають досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах в найближчому майбутньому. Обсяг сертифікованої програми – 6 кредитів ЄКТС. Тривалість програми – 12 тижнів. Графік занять – 3 дні на тиждень, 2 пари на день. Тривалість 1 заняття – 1 год 20 хв Форма навчання – дистанційна. Дистанційні заняття відбуваються у синхронному режимі на платформі ZOOM, а також в асинхронному режимі з використанням платформи DistEdu. Слухачі також виконують самостійну роботу з використанням матеріалів, що розміщені на платформі DistEdu. Етапи конкурсного відбору на навчання: • подання заповнених форм та мотиваційних листів – до 01.03.2023р., • оголошення результатів конкурсного відбору – 10.03.2023р. • початок навчання - 20.03.2023р. Очікувані результати навчання: Після проходження навчання Ви отримаєте комплекс знань та зможете розвинути відповідні уміння, які допоможуть професійно зростати та успішно працевлаштуватися на державній службі чи службі в ОМС. Зокрема – розвинути професійні компетентності необхідні для: ● виконання професійної діяльності (розроблення та забезпечення впровадження політик, надання послуг, проектний менеджмент, стратегічне управління тощо), ● роботи з людьми (взаємодія з громадськістю, управління персоналом, управління змінами, командна робота, лідерство тощо), ● самоменеджменту (управління часом, стресостійкість, доброчесність, ефективна комунікація тощо). Вимоги до кандидатів: ● вища освіта (магістр, бакалавр чи молодший бакалавр); ● загальний стаж роботи — не менше 2х років або досвід роботи на посадах державної служби/ на посадах в органах місцевого самоврядування – до одного року (вступ без проходження конкурсу); ● вільне володіння державною мовою; ● користувач ПК: Word, Excel, ел. пошта, месенджери; ● доброчесність, сумлінність; ● свідоме прагнення змін та чітке розуміння мети вступу на державну службу або службу в органах місцевого самоврядування. Форма для заповнення: https://goo.su/QqD3fy Проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС” реалізується ГО “Школа врядування” на базі Києво-Могилянської школи врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія» . Це стало можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX, за підтримки Державного департаменту США. Залишилися запитання? Звертайся до нас: SGov@ukr.net |
15.02.2023Отримання безоплатної правової допомоги в умовах воєнного стану |
     Національне інформаційне бюро підготувало роз’яснювальні матеріали щодо порядку вчинення дій у разі якщо:      вас або вашу близьку людину було депортовано (https://nib.gov.ua/deported/uk.pdf); було депортовано дитину (https://nib.gov.ua/deported_children/uk.pdf).      Повідомити про зникнення слід до: Національного інформаційного бюро; Офісу Генерального прокурора; Служби безпеки України; Національної поліції; у справі щодо дітей – підрозділів ювенальної поліції.      Необхідно зібрати та зафіксувати всю можливу інформацію про розшукувану особу та обставини депортації.      З метою отримання консультацій із правових питань та отримання необхідної інформації можна звертатись до системи безоплатної правової допомоги.      Отримати усну консультацію чи інформацію можна у контакт-центрі системи безоплатної правової допомоги за номером 0 800 213 103 (у голосовому меню натиснути 3). Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Дзвінки приймаються щоденно з 8 до 19 години. Номер для дзвінків з-за кордону +38 044 363 10 41 (вартість дзвінка з-за кордону за тарифами вашого оператора зв’язку).      Для отримання правової допомоги можна також завітати до найближчого з бюро. Подивитися розташування, номери телефонів та актуальну інформацію про режим роботи бюро правової допомоги можна на мапі, яка регулярно оновлюється.      Звернутися до найближчого бюро правової допомоги за безоплатною правовою допомогою можна незалежно від реєстрації місця проживання. Бюро правової допомоги працюють по всій Україні, за винятком регіонів, де наразі тривають воєнні дії. |
13.02.2023До уваги осіб з інвалідністю внаслідок війни та членів їх родин |
Центром реадаптації та реабілітації «Ярміз», у партнерстві з організаціями «Всеукраїнська ГО осіб з інвалідністю зі слуху “Українське товариство глухих”», ГС «Всеукраїнська ліга організацій осіб з інвалідністю по зору “Сучасний погляд”», Всеукраїнська ГО «Фонд підтримки і розвитку мистецтв та спорту “Єдина країна”», Військово-медичний клінічний центр професійної патології особового складу ЗСУ, ГО «Юридична сотня», за підтримки Представництва ЄС в Україні та Міжнародного фонду «Відродження», було створено Довідник практичних рекомендацій у рамках проєкту «Інклюзивне суспільство в Україні. Довідник практичних рекомендацій». Посібник містить практичні, перевірені власним досвідом експертів поради та настанови для людей, що отримали інвалідність внаслідок війни: ампутації кінцівок, порушення зору та слуху, поради членам родин. Книги довідника також містять поради психолога, алгоритм отримання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, корисні контакти та QRкоди на освітні та мотивуючі відеоролики. Ознайомитись із довідником в електронному вигляді можна за покликанням: https://drive.google.com/file/d/1RvpDOWVyiK-qYeeHu7m3Pwp0BoY-sFVZ/view Довідник буде корисним для людей з інвалідністю з числа Захисників і Захисниць України та цивільних громадян, які отримали травми внаслідок війни, а також для їхніх родин, реабілітологів, соціальних працівників, психологів та волонтерів. |
02.02.2023Безкоштовна правова допомога для внутрішньо переміщених осіб! |
     Внутрішньо переміщені особи, які мешкають на Волині, та жителі громад області, які постраждали від війни в Україні, можуть отримати безкоштовні юридичні консультації. Надаються вони Волинським Інститутом Права у рамках проекту «Багатосекторне реагування на гуманітарну кризу в Україні», що реалізовується у партнерстві з Данською радою у справах біженців (DRC).      Варіанти отримання допомоги:      1. Сконтактувати з юристами проекту за телефонами гарячої лінії: 0800 408 100; 067 110 36 42; 067 1209140; 067 108 50 66. Дзвінки приймаються у понеділок-п’ятницю з 9.30 до 17.00.      2. Відвідати громадську приймальню та особисто поспілкуватися з юристами. Прийом здійснюється з 9.30до 17.00 (понеділок-п’ятниця) за адресою: пр.-т Соборності, 18 (філія № 1 департаменту соціальної політики Луцької міської ради.      3. Заповнити Google форму за посиланням http://surl.li/dmktk. |
31.01.2023До уваги ветеранів та ветеранок війни! |
     З метою надання інформаційно-консультаційного супроводу і навчання основам фермерства і кооперації ветеранам і ветеранкам війни, які зацікавлені у створенні та розбудові сімейних фермерських господарств, Всеукраїнська Асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад» спільно з Всеукраїнською громадською організацією «Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України» проводять опитування ветеранів/ветеранок для виявлення зацікавлених у створенні та розбудові сімейних фермерських господарств.      За допомогою цього опитування буде здійснено аналіз проблеми ветеранського підприємництва у сільському господарстві для направлення отриманих висновків організаціям (державним та недержавним), які надають підтримку ветеранам та ветеранкам.      Анкету потрібно заповнити до 03 лютого 2023 року за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdQViRzz034focNEbTbEuJRf1Q5lb6uK-Bx3YeIZp-s5npC5A/viewform?fbclid=IwAR0GloBpUyKnuEidSUukPrWX7AWtxhPcsKY-udQ2bhbO3ruU0d-y8GBTIDQ      Опитування проводиться в рамках проєкту «Школа сімейного фермерства для ветеранів і ветеранок війни». Більше інформації про проєкт за посиланням: http://dorada.org.ua/uk/shkola-simejnogo-fermerstva-dlya-veteraniv-ta-veteranok. |
12.01.2023До уваги громадян! |
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1474 внесено зміни до Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2019 № 68, (далі Порядок). З 1 січня 2023 року передбачено, що протягом одного місяця з дня набрання чинності цією постановою батьки, опікуни дитини віком до трьох років, які отримують відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» повинні підтвердити своє право на таке відшкодування шляхом подання структурним підрозділам з питань соціального захисту населення документів, передбачених Порядком. Послуга «муніципальна няня» надаватиметься для забезпечення догляду за: - дитиною віком до трьох років, яка потребує додаткового догляду; - дитиною віком до трьох років, якщо один із батьків, опікунів є особою з інвалідністю І чи ІІ групи; - муніципальна няня – будь-яка фізична особа-підприємець (КВЕД 97.00 та/або КВЕД 88.91) чи юридична особа на спрощеній системі оподаткування (КВЕД 78.20 та/або КВЕД 85.10), яка надає послугу з догляду за дітьми та з якою укладено договір про здійснення догляду за дитиною до трьох років; - компенсація виплачується в розмірі, який визначається з розрахунку 100 відсотків мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі, установленої на 1 січня відповідного року, за одну годину догляду, але не більше 165 годин на місяць; - у договорі має бути зазначено: назва послуги, її обсяг з визначенням конкретних заходів, інформація про дітей, за якими здійснюється догляд, інформація про особу, яка здійснює догляд за дітьми, умови та строк надання послуги, її вартість, періодичність оплати, відповідальність сторін, місце проживання заявника послуги «муніципальна няня», місце проживання/місцезнаходження муніципальної няні, кількість годин надання послуги «муніципальна няня»на місяць; - виплата компенсації послуги здійснюється на підставі поданих заявником документів, що підтверджують здійснення догляду за дитиною (акт про надану послугу «муніципальна няня», кількість годин на місяць здійснення такого догляду) та документів, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги. Отримати додаткову інформацію можна за телефонами 284161, 284170. |
11.01.2023До уваги керівників закладів фахової передвищої та вищої освіти! |
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 16.12.2022 № 1496 „Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти”. Відповідно до цієї постанови: - врегульовано механізм надання соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти з числа дітей загиблих, померлих (тих, що пропали безвісти) Захисників і Захисниць України; - врегульовано питання продовження виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) з числа дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю I‒III груп, які не мають можливості пройти повторний огляд лікарсько-консультативною комісією або медико-соціальною експертною комісією, у період дії воєнного стану; - передбачено виплату соціальних стипендій без зменшення їх розміру курсантам, які перебувають на державному утриманні, якщо заклади освіти не мають можливості забезпечити державне утримання; - врегульовано питання продовження виплати соціальних стипендій, якщо у період дії воєнного стану закінчився строк дії паспорта громадянина України, який належить студенту (курсанту); - удосконалено перелік документів для призначення соціальних стипендій. Одночасно, згідно із внесеними до чинного Порядку змінами, надано право на отримання соціальних стипендій студентами денної та дуальної форми здобуття освіти, які навчаються у закладах вищої освіти приватної форми власності на умовах державного замовлення. Відтак, закладам фахової передвищої та вищої освіти, розташованим на території Луцької міської територіальної громади, для забезпечення якісного формування особових справ студентів (курсантів) і заявок на виплату соціальних стипендій, при наданні департаменту соціальної політики Луцької міської ради списків студентів (курсантів), яким призначено соціальну стипендію, слід врахувати вищезазначені зміни. Консультації можна отримати за телефонами (0332) 284158, 284163. |
04.01.2023До уваги одержувачів державних допомог! |
27.12.2022 прийнято постанову Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 06.10.2021 № 1040 і від 07.03.2022 № 214”, якою продовжено виплату державних допомог на період дії воєнного стану та одного місяця після його припинення чи скасування для отримувачів допомог: - на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; - на дітей, хворих на тяжкі захворювання; - дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів; - особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; - особам, які здійснюють догляд за особами з інвалідністю І та ІІ групи внаслідок психічного розладу; - особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю; - внутрішньо переміщеним особам на проживання. Продовжено до 31.12.2023 виплату щомісячної компенсації непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку. Повідомляємо, що з 01 січня 2023 року підтвердити право на продовження виплати допомог мають отримувачі державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги на дітей одиноким матерям, допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату та пільгу. |
28.12.2022До уваги мешканців Луцької міської територіальної громади !!! |
З метою запобігання випадків переохолодження осіб без місць постійного проживання та інших малозахищених мешканців громади, у зимовий період, в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади працює стаціонарний пункт обігріву, за адресою: м. Луцьк, вул. Данила Галицького, буд. 18. Особи без постійного місця проживання, які звертаються у пункт обігріву безкоштовно забезпечуються харчуванням, в тому числі гарячим (обід); б/в одягом, взуттям, засобами індивідуального захисту, дезинфікуючими засобами (з дотриманням вимог надання соцпослуг в умовах карантину), надається доступ до користування душовою. У разі потреби, надається допомога в отриманні медичної допомоги в закладах системи охорони здоров’я міста. Пункт обігріву, без ліжко-місць, в територіальному центрі в осінньо-зимовий період працюватиме цілодобово, незалежно від суттєвого зниження температури повітря. При зверненні до пункту обігріву громадяни забезпечуються харчуванням та гарячими напоями. Особи без постійного місця проживання у разі необхідності можуть скористатися душовою, отримати одяг, взуття у кімнаті дарованих речей. |
13.12.2022Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям. |
ЮНІСЕФ разом із навчально-реабілітаційним центром «Джерело» підготували брошуру «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям», яка містить відповіді на такі запитання: • Як оформити статус інвалідності дитини? • На яку допомогу можна розраховувати та як її отримати? • Як говорити з дитиною про інвалідність? • Де шукати психологічної підтримки? • Як облаштувати домашній та освітній простір? • Що таке інклюзивна освіта та як записати дитину до садочка та школи? • Що потрібно знати вчителям та іншим фахівцям? Завантажуйте її за посиланням та отримуйте необхідні відповіді: https://www.unicef.org/ukraine/media/27726/file/Nabuta-invalidnist-dytyny.pdf |
+38 0332 28 10 00 - гаряча лінія
+38 0332 28 41 80 - приймальня
телефонний довідник департаменту