На головну Написати лист Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Луцьк соціальний


Департамент соціальної політики
Луцької міської ради

офіційний сайт

Новини   |   Дошка оголошень   |   Питання та відповіді



      Понеділок, 10 Серпня, 2020 року
Телефони "гарячої лінії" департаменту :  інформатор відділу прийому громадян - 28-41-61; призначення субсидій -  28-41-75, 28-41-82, 28-41-80 ; надання консультацій учасникам АТО та членам їх сімей - 28-41-65; "Допомога поруч" - 28-41-64, 28-41-87.





ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ









Центральні
органи влади:

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство праці та соціальної політики
"Гаряча лінія" Мінсоцполітики:
15-45
0-800-502-757

Пенсійний фонд
Контакт-центр ПФУ:
0-800-503-753

Фонд соціального захисту інвалідів

Місцеві
органи влади:

Волинська державна адміністрація
Волинська обласна рада
Луцька міська рада


Наші колеги:
Львів соціальний




Оголошення



17.04.2020
Цифрова освіта. Оплата комуналки онлайн.

     На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29 вересня 2019 року № 849, зокрема, цілі: «Українець, який хоче мати цифрові навички, може їх вільно набути», Міністерство цифрової трансформації запустило національну онлайн-платформу з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта», яка наразі доступна в мережі Інтернет за посиланням: "osvita.diia.gov.ua".
     На онлайн-платформі кожен громадянин може безкоштовно опанувати цифрові навички за новим сучасним форматом - освітні серіали. Наразі, на платформі доступний онлайн-курс «Оплата комуналки онлайн. Залишайся вдома» ( "https://osvita.diia.gov.ua/courses/komunalka-online"). Освітній серіал допоможе громадянам, особливо людям поважного віку, навчитися різним способам оплати комунальних платежів, не виходячи з дому. Теми серій охоплюють оплату комунальних платежів: на сайтах комунальних підприємств, за допомогою платіжного сервісу, на сайтах банків, у мобільних застосунках банків.


17.04.2020
Вітання з Великоднем!





06.04.2020
До уваги багатодітних сімей, які користуються пільгами на оплату житлово-комунальних послуг!

     Наголошуємо, що на період карантинних заходів , подати декларацію та перелік документів для визначення права на пільги з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї можна в електронній формі на електронну адресу департаменту соціальної політики dsp@lutskrada.gov.ua за наявністю електронного цифрового підпису заявника.

Перелік документів :

     - Декларація бланк декларації можна скачати за посиланням: "Декларація для надання пільг з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї".
     - Паспорти членів багатодітної сім'ї (дружини, чоловіка, дітей).(1-2 cт. та прописка)
     - Ідентифікаційні номери членів багатодітної сім'ї (у разі відмови від ідентифікаційного номера — копія штампу у паспорті про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера).
     - Свідоцтва про народження дітей.
     - Свідоцтво про шлюб (в разі розлучення — свідоцтво про розірвання шлюбу або рішення суду).
     - Посвідчення багатодітної сім'ї, дітей з багатодітної сім'ї.
     - У разі прописки одного з батьків за іншою адресою за межами Луцька — довідка з районного (міського) УПСЗН про те, що особа не перебуває на обліку в ЄДАРП та пільгами і субсидією на житлово-комунальні послуги не користується.
     - Довідки про доходи (чоловіка, дружини, дітей після 18 років з місця навчання на денній формі — довідка про стипендію) за півроку до місяця звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів (довідка з Пенсійного фонду за формою ОК-5 або ОК -7 та відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків Державної фіскальної служби України про суми виплачених доходів) за півроку до місяця звернення.
     Оригінали документів необхідно буде надати в департамент соціальної політики в кабінет 105 після закінчення дії карантину.
Додатково інформуємо, що нарахування та виплата пільг на період карантину здійснюється згідно встановлених термінів та вимог чинного законодавства.
     Номери телефонів за якими можна звернутися за консультаціями - 284169, 284168,728205.


03.04.2020
До уваги отримувачів компенсації “муніципальна няня”!

     Наголошуємо, що на період карантинних заходів, подавати документи, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги “муніципальна няня” можна в електронній формі на ел.адресу департаменту соціальної політики dsp@lutskrada.gov.ua
     Для цього необхідно у листі чітко вказати ПІБ та адресу заявника (отримувача компенсації), а також долучити відсканований оригінал чеку, розрахункової квитанції чи виписки з банківського рахунка.


24.03.2020
До уваги роботодавців!

     З 24.03.2020 відновлено прийом розрахунків видатків, пов’язаних із виплатою компенсацій та допомоги і наданням пільг, відповідно до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (витрати на щорічні та додаткові відпустки).
     Видатки будуть здійснюватись за КПКВК 2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», відповідно до прийнятих документів та супровідного листа з реквізитами організації.

Телефон для довідок 284 179.


20.03.2020
Увага!

     Прийом громадян у департаменті соціальної політики на період карантинного режиму буде здійснюватися згідно наступного графіку:

понеділок — четвер з 08.30 до 17.30
п’ятниця – з 8.30 до 16.15.
Субота та неділя - вихідні дні!


20.03.2020
Шановні громадяни!

     Наголошуємо, що задля запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 встановлено обмеження для відвідувачів: вхід до приміщення департаменту та його філій по одній особі (за умови наявності захисної маски).


16.03.2020
Карантинні заходи

     На період карантинних заходів доступ до департаменту соціальної політики та філій буде обмежений. Усі громадяни, які захочуть звернутися до департаменту соціальної політики та філій зможуть залишити свої письмові звернення в спеціальній скриньці, яка розташована при вході в будівлю, або ж звернутися за телефонами:
Відділ прийому громадян – 284 166; 284 162;
     Філія 1 (Соборності, 18)- 774 472;
     Філія 2 (Бенделіані,7)- 263 523.
Відділ житлових субсидій – 287 175; 284 173.
     Філія 1 (Соборності, 18)- 774 472;
     Філія 2 (Бенделіані,7)- 263 523.
Відділ державних допомог:
     питання призначення допомог - 284 170;
     питання виплати – 284171.
Відділ АТО – 243 538; 284 165.
Відділ персоніфікованого обліку – 728 205; 284 168; 284 169.
Відділ державних соціальних інспекторів - 284 183.
Сектор оздоровлення з питань видачі посвідчень багатодітної сім’ї та санаторно-курортного лікування – 284 166.
Тел. 284 163 для консультацій з питань:
1.Компенсаційні виплати громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;
2.Забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами;
3.Пільгове забезпечення автомобілями;
4.Скерування дітей з інвалідністю до реабілітаційних установ;
5.Поселення людей похилого віку та осіб з інвалідністю до будинків-інтернатів.
6.Видача посвідчень ветеранам війни, ветеранам праці, громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.


19.02.2020
Безоплатне навчання для осіб з інвалідністю

На сьогодні, Міністерством соціальної політики України та Асоціацією "Інформаційні технології України" та Громадською організацією «Прометеус» підписано меморандум про безкоштовне навчання і працевлаштування осіб з інвалідністю.
Метою соціального проєкту повного циклу «Ти можеш усе! Можливості безмежні!» є надання усім бажаючим людям з інвалідністю шансу навчатись безоплатно на онлайн-курсах та взяти участь у конкурсі на вакантні посади в провідних IT-компаніях України.
Для участі у проєкті необхідно:
1. Учасники проєкту мають зареєструватися на платформі масових безкоштовних онлайн-курсів Prometheus на 2 основні та 2-3 додаткові онлайн-курси з визначеного за посиланням переліку.
2. Протягом 14 тижнів слухачі за менторської підтримки провідних викладачів українських університетів та фахівців з IT-компаній проходять навчання на онлайн-курсах, складають тести та виконують завдання відповідно до програми.
3. Учасники проєкту проходять завершальне тестування, отримують сертифікати і право взяти участь у конкурсах на вакантні посади в провідних IT-компаніях України, які проводитимуться виключно серед учасників проєкту.
Початок навчання – 5 березня, зареєструватися, а також знайти більше інформації можна на сайті "Прометеус".
Умовами для участі в проєкті є:
1. Наявність бажання.
2. На етапі участі в конкурсах на вакантні посади, окрім резюме та сертифікатів про успішне закінчення курсів, необхідно підтвердити інвалідність відповідними документами.
З більш детальною інформацією можна ознайомитись на сайті Міністерства соціальної політики України - https://education.msp.gov.ua/ та на сайті https://prometheus.org.ua/you-can-everything/.


18.02.2020
Актуальна інформація для батьків дітей з інвалідністю

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №309 запроваджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю (далі Порядок).
Згідно даного Порядку для забезпечення дитини з інвалідністю реабілітаційними заходами один із батьків дитини чи її законний представник подає до департаменту соціальної політики (м. Луцьк, пр-т Волі, 4а, каб.112, тел. для довідок 240 331) заяву про направлення дитини до реабілітаційної установи у довільній формі із зазначенням інформації про вибрану реабілітаційну установу разом з копіями документів:
-паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;
-індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
-виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).
З умовами надання реабілітаційних послуг, а також переліком реабілітаційних установ можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики (www.msp.gov.ua) у розділі „Інвалідність” ‒ „Реабілітація дітей з інвалідністю ”.


стор. 1  2  3  4 

Опитування

Чи задоволені Ви якістю надання соціальних послуг?

      Так
      Частково
      Ні

   

Фейсбук

Наша сторінка
в соціальній мережі
Facebook

facebook

Пряма лінія

Служба оперативного реагування:
15-80


Стандарт якості

ISO 9001


Погода




Курси валют
bank-ua.com
bank-ua.com
bank-ua.com

на головну

Останні зміни:
© 2010 Відділ автоматизованої обробки інформації - VAOI

Нас відвідали:
всього сьогодні
164621 94