На головну Написати лист Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Луцьк соціальний


Департамент соціальної політики
Луцької міської ради

офіційний сайт

Новини   |   Дошка оголошень   |   Питання та відповіді



      Середа, 12 Травня, 2021 року
Телефони "гарячої лінії" департаменту :  інформатор відділу прийому громадян - 28-41-61; призначення субсидій -  28-41-75, 28-41-82, 28-41-80 ; надання консультацій учасникам АТО та членам їх сімей - 28-41-65; "Допомога поруч" - 28-41-64, 28-41-87.







ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ


ДЕРЖАВНІ ПОСЛУГИ ОНЛАЙН













Центральні
органи влади:

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство праці та соціальної політики
"Гаряча лінія" Мінсоцполітики:
15-45
0-800-502-757

Пенсійний фонд
Контакт-центр ПФУ:
0-800-503-753

Фонд соціального захисту інвалідів

Місцеві
органи влади:

Волинська державна адміністрація
Волинська обласна рада
Луцька міська рада


Наші колеги:
Львів соціальний




Оголошення



17.04.2020
Цифрова освіта. Оплата комуналки онлайн.

     На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29 вересня 2019 року № 849, зокрема, цілі: «Українець, який хоче мати цифрові навички, може їх вільно набути», Міністерство цифрової трансформації запустило національну онлайн-платформу з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта», яка наразі доступна в мережі Інтернет за посиланням: "osvita.diia.gov.ua".
     На онлайн-платформі кожен громадянин може безкоштовно опанувати цифрові навички за новим сучасним форматом - освітні серіали. Наразі, на платформі доступний онлайн-курс «Оплата комуналки онлайн. Залишайся вдома» ( "https://osvita.diia.gov.ua/courses/komunalka-online"). Освітній серіал допоможе громадянам, особливо людям поважного віку, навчитися різним способам оплати комунальних платежів, не виходячи з дому. Теми серій охоплюють оплату комунальних платежів: на сайтах комунальних підприємств, за допомогою платіжного сервісу, на сайтах банків, у мобільних застосунках банків.


17.04.2020
Вітання з Великоднем!





06.04.2020
До уваги багатодітних сімей, які користуються пільгами на оплату житлово-комунальних послуг!

     Наголошуємо, що на період карантинних заходів , подати декларацію та перелік документів для визначення права на пільги з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї можна в електронній формі на електронну адресу департаменту соціальної політики dsp@lutskrada.gov.ua за наявністю електронного цифрового підпису заявника.

Перелік документів :

     - Декларація бланк декларації можна скачати за посиланням: "Декларація для надання пільг з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї".
     - Паспорти членів багатодітної сім'ї (дружини, чоловіка, дітей).(1-2 cт. та прописка)
     - Ідентифікаційні номери членів багатодітної сім'ї (у разі відмови від ідентифікаційного номера — копія штампу у паспорті про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера).
     - Свідоцтва про народження дітей.
     - Свідоцтво про шлюб (в разі розлучення — свідоцтво про розірвання шлюбу або рішення суду).
     - Посвідчення багатодітної сім'ї, дітей з багатодітної сім'ї.
     - У разі прописки одного з батьків за іншою адресою за межами Луцька — довідка з районного (міського) УПСЗН про те, що особа не перебуває на обліку в ЄДАРП та пільгами і субсидією на житлово-комунальні послуги не користується.
     - Довідки про доходи (чоловіка, дружини, дітей після 18 років з місця навчання на денній формі — довідка про стипендію) за півроку до місяця звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів (довідка з Пенсійного фонду за формою ОК-5 або ОК -7 та відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків Державної фіскальної служби України про суми виплачених доходів) за півроку до місяця звернення.
     Оригінали документів необхідно буде надати в департамент соціальної політики в кабінет 105 після закінчення дії карантину.
Додатково інформуємо, що нарахування та виплата пільг на період карантину здійснюється згідно встановлених термінів та вимог чинного законодавства.
     Номери телефонів за якими можна звернутися за консультаціями - 284169, 284168,728205.


24.03.2020
До уваги роботодавців!

     З 24.03.2020 відновлено прийом розрахунків видатків, пов’язаних із виплатою компенсацій та допомоги і наданням пільг, відповідно до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (витрати на щорічні та додаткові відпустки).
     Видатки будуть здійснюватись за КПКВК 2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», відповідно до прийнятих документів та супровідного листа з реквізитами організації.

Телефон для довідок 284 179.


20.03.2020
Увага!

     Прийом громадян у департаменті соціальної політики на період карантинного режиму буде здійснюватися згідно наступного графіку:

понеділок — четвер з 08.30 до 17.30
п’ятниця – з 8.30 до 16.15.
Субота та неділя - вихідні дні!


20.03.2020
Шановні громадяни!

     Наголошуємо, що задля запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 встановлено обмеження для відвідувачів: вхід до приміщення департаменту та його філій по одній особі (за умови наявності захисної маски).


16.03.2020
Карантинні заходи

     На період карантинних заходів доступ до департаменту соціальної політики та філій буде обмежений. Усі громадяни, які захочуть звернутися до департаменту соціальної політики та філій зможуть залишити свої письмові звернення в спеціальній скриньці, яка розташована при вході в будівлю, або ж звернутися за телефонами:
Відділ прийому громадян – 284 166; 284 162;
     Філія 1 (Соборності, 18)- 774 472;
     Філія 2 (Бенделіані,7)- 263 523.
Відділ житлових субсидій – 287 175; 284 173.
     Філія 1 (Соборності, 18)- 774 472;
     Філія 2 (Бенделіані,7)- 263 523.
Відділ державних допомог:
     питання призначення допомог - 284 170;
     питання виплати – 284171.
Відділ АТО – 243 538; 284 165.
Відділ персоніфікованого обліку – 728 205; 284 168; 284 169.
Відділ державних соціальних інспекторів - 284 183.
Сектор оздоровлення з питань видачі посвідчень багатодітної сім’ї та санаторно-курортного лікування – 284 166.
Тел. 284 163 для консультацій з питань:
1.Компенсаційні виплати громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;
2.Забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами;
3.Пільгове забезпечення автомобілями;
4.Скерування дітей з інвалідністю до реабілітаційних установ;
5.Поселення людей похилого віку та осіб з інвалідністю до будинків-інтернатів.
6.Видача посвідчень ветеранам війни, ветеранам праці, громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.


02.01.2020
До уваги пільговиків!

     З 1 січня 2020 року пільгові категорії громадян мають право у будь-який час подати заяву про перехід на монетизовану (готівкову грошову) форму виплат на житлово-комунальні послуги. Тобто скасовано обмеження, яке не дозволяло пільговикам переходити на готівкову форму виплати до закінчення опалювального періоду. Відповідне рішення було прийнято на засіданні Уряду 27 грудня 2019 року.
     Для переходу на готівкову форму виплати пільговику необхідно подати до департаменту соціальної політики Луцької міської ради, що знаходиться за адресою: пр. Волі, 4а, каб.105, каб.106, заяву із довідкою з банку з реквізитами рахунку, відкритих згідно зі стандартом IBAN. У разі подання заяви пільга надається у грошовій готівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок пільговика в уповноваженому банку з місяця, що настає за місяцем подання заяви. Пільговики, яким надається пільга у грошовій формі, зобов’язані сплачувати щомісяця за комунальні послуги без заборгованостей.
     Звертаємо увагу, що можливість скористатися доставкою готівки пільги АТ «Укрпошта» можна буде з травня 2020 року. Зазначені зміни розповсюджуються виключно на отримання готівки через банківський рахунок.
     Повідомляємо, що пільговики, які отримують пільгу в безготівковій грошовій формі, можуть зареєструватися в особистому кабінеті пільговика на офіційному сайті «Ощадбанку» за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/sd та отримувати всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок пільги, розмір нарахованої пільги, перелік комунальних послуг, що сплачені за рахунок пільги (при умови надходження інформації від постачальників комунальних послуг).
     Надання додаткової інформації проводиться:
     • з питань щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) – підприємствами-надавачами комунальних послуг.
     • з питань щодо перерахування банком коштів за надані пільги організаціям-надавачам комунальних послуг – АТ «Ощадбанк»: (контакт-центр 0 800 210 800);
     • з питань щодо призначення та визначення розміру пільг – управліннями соціального захисту населення, за місцем отримання пільг.


стор. 1  2  3  4  5  6 

Опитування

Чи задоволені Ви якістю надання соціальних послуг?

      Так
      Частково
      Ні

   

Фейсбук

Наша сторінка
в соціальній мережі
Facebook

facebook

Пряма лінія

Служба оперативного реагування:
15-80


Стандарт якості

ISO 9001


Погода


на головну

Останні зміни:
© 2010 Відділ автоматизованої обробки інформації - VAOI

Нас відвідали:
всього сьогодні
187804 63