На головну Написати лист Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Луцьк соціальний


Департамент соціальної політики
Луцької міської ради

офіційний сайт

Новини   |   Дошка оголошень   |   Питання та відповіді



      Середа, 12 Травня, 2021 року
Телефони "гарячої лінії" департаменту :  інформатор відділу прийому громадян - 28-41-61; призначення субсидій -  28-41-75, 28-41-82, 28-41-80 ; надання консультацій учасникам АТО та членам їх сімей - 28-41-65; "Допомога поруч" - 28-41-64, 28-41-87.







ОНЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ


ДЕРЖАВНІ ПОСЛУГИ ОНЛАЙН













Центральні
органи влади:

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство праці та соціальної політики
"Гаряча лінія" Мінсоцполітики:
15-45
0-800-502-757

Пенсійний фонд
Контакт-центр ПФУ:
0-800-503-753

Фонд соціального захисту інвалідів

Місцеві
органи влади:

Волинська державна адміністрація
Волинська обласна рада
Луцька міська рада


Наші колеги:
Львів соціальний




Новини департаменту



12.04.2021

Запрацювала відремонтована їдальня територіального центру соціального обслуговування


     Сьогодні, 12 квітня 2021 року, відновила свою роботу їдальня територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міста Луцька. Нещодавно тут було проведено капітальний ремонт приміщення та встановлено нове обладнання: потужну газову плиту. Із результатами проведених робіт ознайомились заступник міського голови Ірина Чебелюк, депутат міської ради, директор департаменту соціальної політики Вікторія Майборода, заступник директора департаменту соціальної політики Вікторія Клімук а також керівництво центру.
     Основним завданням територіального центру є вжиття конкретних заходів, спрямованих на підвищення рівня соціальної захищеності самотніх людей похилого віку та осіб з особливими потребами. Однак, на час карантину, видача харчів у їдальні відбувається навинос. А для громадян, які не можуть прибути до центру, організована доставка їжі.
     Сьогодні кухарі приготували більше ста порцій смачного обіду. Для тих, хто не може самостійно дістатися до установи, працівники терцентру доставлять їжу прямісінько додому.









Опитування

Чи задоволені Ви якістю надання соціальних послуг?

      Так
      Частково
      Ні

   

Фейсбук

Наша сторінка
в соціальній мережі
Facebook

facebook

Пряма лінія

Служба оперативного реагування:
15-80


Стандарт якості

ISO 9001


Погода


на головну

Останні зміни:
© 2010 Відділ автоматизованої обробки інформації - VAOI

Нас відвідали:
всього сьогодні
187811 70