Вітаємо Вас в «Інтернет-приймальні»
департаменту соціальної та ветеранської політики Луцької міської ради!
За допомогою Інтернет-приймальні Ви можете задати питання, яке Вас цікавить, директору департамента, його заступникам чи керівникам структурних підрозділів і отримати на нього відповідь.
ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ – викладені в електронному документі пропозиції, заяви, скарги, відправлені автором в електронній формі на електронну адресу Інтернет-приймальні департаменту соціальної політики.
Інтернет-приймальня є засобом швидкої та зручної комунікації між суб’єктами звернень та органом місцевого самоврядування, яка забезпечує отримання електронних звернень з питань, що порушуються автором, а також надання відповідей на них в електронній формі протягом 15 робочих днів.
Не підлягають розгляду та відповіді електронні звернення, які містять:
- питання, що не віднесені до компетенції департаменту;
- ненормативну лексику чи образливі висловлювання;
- політичні заклики;
- питання, які вимагають відповідно до встановленого порядку наявності реквізитів (підписи, печатки та ін.);
- будь-яку рекламу.
Про відмову в розгляді електронного звернення у зазначених випадках повідомляється авторові протягом 5 робочих днів після отримання електронного звернення електронним листом.
Відповіді на звернення направляються електронною поштою, яка вказана при заповненні форми відправки звернення. У випадку внесення у форму некоректних чи недостовірних даних, відповідь на звернення не надається.
Для того щоб на всі питання вчасно давались чіткі та ясні відповіді, просимо Вас викласти суть звернення максимально ясно і докладно, зі вказанням всієї необходної додаткової інформації.
Заповніть будь-ласка всі поля у формі звернення, надайте згоду на обробку Ваших персональних даних (відповідно до ст.6 ЗУ "Про захист персональних даних") і натисніть "Відправити".
Дякуємо Вам за увагу до нашого сайту.
Будемо раді допомогти Вам і відповісти на Ваші питання!