На головну Написати лист Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Луцьк соціальний

Офіційний сайт
департаменту соціальної політики
Луцької міської ради


Новини   |   Дошка оголошень   |   Питання та відповіді



      Вівторок, 17 Жовтня, 2017 року
Телефони "гарячої лінії" департаменту :  інформатор відділу прийому громадян - 28-41-61; з питань надання субсидій -  28-41-80, 28-41-75, 28-41-74 ; надання консультацій учасникам АТО та членам їх сімей - 28-41-65.










Центральні
органи влади:

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство праці та соціальної політики
"Гаряча лінія" Мінсоцполітики:
0-800-507-309

Пенсійний фонд
Контакт-центр ПФУ:
0-800-503-753

Фонд соціального захисту інвалідів

Місцеві
органи влади:

Волинська державна адміністрація
Волинська обласна рада
Луцька міська рада


Наші колеги:
Львів соціальний




Територіальний центр
соціального обслуговування
(надання соціальних послуг)
м.Луцька



Директор:
Шатецька Галина Іванівна
тел.: (0332) 72-23-88

Заступник директора:
Колядко Лариса Вікторівна
тел.: (0332) 72-32-85

43016, м.Луцьк, вул. Данила Галицького, 18
e-mail: tzszn_lutsk@meta.ua

Години прийому громадян
понеділок-четвер - 08.30 - 13.00, 14.00 - 17.15
                 п'ятниця - 08.30 - 13.00, 14.00 - 16.00


           Наш територіальний центр надає різнопланову та кваліфіковану допомогу:
  • Одиноким пенсіонерам
  • Людям з обмеженими фізичними можливостями
  • Іншим незахищеним верстам населення
           Тут функціонують 4 відділення соціальної допомоги вдома:
- відділення № 1 : завідувач (каб.№ 19) Тарасова Людмила Борисівна;
- відділення № 2 : завідувач (каб.№ 19) Гетун Наталія Пилипівна;
- відділення № 3 : завідувач (каб.№ 13) Байда Ольга Василівна;
- відділення № 4 : завідувач (каб.№ 13) Ілясова Ганна Йосипівна;
телефон : 72-82-21

Соціальні робітники цих відділень надають такі послуги:
  • Придбання та доставка продовольчих, промислових, господарських товарів, медикаментів за рахунок громадян, які обслуговуються.
  • Організація харчування.
  • Допомога в прибиранні приміщення.
  • Виклик лікаря, надання допомоги в госпіталізації, відвідування хворого в лікарні (не рідше 1 разу на тиждень).
  • Надання допомоги в оплаті платежів.
  • Допомога в оформленні документів на отримання субсидії, на влаштування до інтернатних установ, написання листів.
  • Організація здійснення профілактичних та санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання.
  • Організація необхідних видів протезно-ортопедичної допомоги, забезпечення милицями, палицями тощо.
  • Організація надання послуг через відділення соціально-побутової реабілітації.
  • Миття вікон.
  • Допомога в пранні білизни.
  • Читання преси та організація дозвілля.
  • В окремих випадках організація поховання одиноких пенсіонерів.
  • Інші послуги, що визначаються при індивідуальному оцінюванні потреб.
Перелік документів,
необхідних для оформлення на обслуговування
соціальним робітником:
  1. Письмова заява громадянина встановленого зразка (подається в департамент соціальної політики).
  2. Медичний висновок про нездатність до самообслуговування.
  3. Витяг з реєстру правочинів про відсутність укладеного договору довічного утримання, виданий нотаріусом.
  4. Довідка про склад сім'ї (форма № 3).
  5. Копія довідки про встановлення інвалідності.
  6. Карта індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні(заповнюється працівником терцентру).
  7. Договір між громадянином та територіальним центром.
Відділення соціально-медичних послуг
Завідувач (каб.№ 16): Полевода Людмила Опанасівна
Телефон : 72-63-78

Відділення надає наступні послуги:
  • загальне оздоровлення з допомогою ручного масажу;
  • підтримка та відновлення навичок самообслуговування;
  • фізіотерапевтичне лікування;
  • оздоровлення в кабінеті лікувальної фізкультури з комплексом тренажерів;
  • консультації психолога з питаньпсихічного здоров'я та поліпшення відносин з оточуючим соціальним середовищем, методичні поради.
Перелік документів,
необхідних для оформлення
на обслуговування відділенням:
  1. Письмова заява громадянина встановленого зразка (подається в департамент соціальної політики).
  2. Медичний висновок про потребу в соціально-медичних послугах.
  3. Довідка про склад сім'ї (форма № 3).
  4. Карта індивідуальних потреб у соціальних послугах(заповнюється працівником терцентру).
Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги
Завідувач (каб.№ 21): Мазан Мирослав Петрович
Телефон : 72-82-21

Відділення надає наступні послуги:

на платній основі
  • столярні роботи (ремонт столярних виробів);
  • послуги перукаря;
  • прання та прасування білизни;
  • ремонт годинників;
  • ремонт та пошиття одягу;
  • сантехнічні роботи;
  • порізка та рубка дров;
  • заготівля та завезення палива;
  • косметичний ремонт помешкання;
  • заточка ножів та ножиць;
  • допомога в копанні присадибних ділянок, площа яких не перевищує 0,01 га.
на безоплатній основі
  • забезпечення одягом, взуттям, засобами особистої гігієни (як гуманітарна допомога) через кімнату дарованих речей;
  • гаряче 3-х разове безкоштовне харчування або щоденні гарячі обіди 1-2 місяці на рік в їдальні терцентру;
  • виходячи з можливостей наявної фінансової та матеріально-технічної бази, забезпечення підопічних технічними та іншими допоміжними засобами реабілітації та здійснення їх ремонту;
Перелік документів,
необхідних для оформлення
на обслуговування відділенням:
  1. Письмова заява громадянина.
  2. Довідка про склад сім'ї (форма № 3).
  3. Довідки про доходи всіх членів сім'ї.

Опитування

Чи задоволені Ви якістю надання соціальних послуг?

      Так
      Частково
      Ні

   

Фейсбук

Наша сторінка
в соціальній мережі
Facebook

facebook

Пряма лінія

''Пряма лінія''
міського голови:
(0332) 72-06-44
Служба оперативного реагування:
15-80



Стандарт якості

ISO 9001


Погода




Курси валют
bank-ua.com
bank-ua.com
bank-ua.com

на головну

Останні зміни:
© 2010 Відділ автоматизованої обробки інформації - VAOI

Нас відвідали:
всього сьогодні
89735 7