На головну Написати лист Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Луцьк соціальний

Офіційний сайт
департаменту соціальної політики
Луцької міської ради


Новини   |   Дошка оголошень   |   Питання та відповіді



      П'ятниця, 15 Грудня, 2017 року
Телефони "гарячої лінії" департаменту :  інформатор відділу прийому громадян - 28-41-61; з питань надання субсидій -  28-41-80, 28-41-75, 28-41-74 ; надання консультацій учасникам АТО та членам їх сімей - 28-41-65.










Центральні
органи влади:

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство праці та соціальної політики
"Гаряча лінія" Мінсоцполітики:
0-800-507-309

Пенсійний фонд
Контакт-центр ПФУ:
0-800-503-753

Фонд соціального захисту інвалідів

Місцеві
органи влади:

Волинська державна адміністрація
Волинська обласна рада
Луцька міська рада


Наші колеги:
Львів соціальний





Структура департаменту



1. Апарат департаменту

Директор департаменту: Майборода Вікторія Марківна
кабінет: 306
телефон: 28-41-77

Перший заступник директора: Корецька Тетяна Костянтинівна
кабінет: 307
телефон: 28-41-81

Заступник директора: Клімук Вікторія Анатоліївна
кабінет: 316
телефон: 28-41-85

Заступник директора: вакансія
кабінет: 0
телефон:

ел. пошта: aparat_dsp@lutskrada.gov.ua

   Рішення Луцької міської ради "Про затвердження Положення про департамент соціальної політики Луцької міської ради" від 28.12.2016 № 16/32

Положення про департамент
2. Відділ правової допомоги та судово-претензійної роботи

Начальник відділу: Легка Наталія Миколаївна
кабінет: 302
телефон: 72-22-45

Заступник начальника відділу: Хамаза Світлана Григорівна
кабінет: 302
телефон: 28-41-79

ел. пошта: jurist_dsp@lutskrada.gov.ua

     Мета діяльності юридичного відділу – забезпечення у межах своїх повноважень правильного застосування законодавства при здійсненні покладених на департамент функцій щодо соціального захисту та соціального обслуговування населення, у тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
     Завданням юридичного відділу є організація правової роботи, спрямованої на неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства працівниками департаменту під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.
     До основних повноважень юридичного відділу належить:

  • проведення роботи щодо підготовки проектів наказів директора з основної діяльності департаменту і з адміністративно-господарських питань, перевірка їх на відповідність чинному законодавству та погодження;
  • проведення роботи щодо підготовки, укладення, перевірки на відповідність чинному законодавству та реєстрації господарських договорів, трудових договорів, договорів про повну матеріальну індивідуальну відповідальність;
  • розгляд звернень громадян, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій; підготовка запитів до вищестоящих установ щодо порядку застосування деяких норм законодавчих актів;
  • прийом громадян для надання консультацій з правових питань в межах повноважень департаменту;
  • проведення роботи щодо своєчасного вжиття заходів за протестами та поданнями прокуратури, окремими ухвалами суду, відповідними документами правоохоронних органів;
  • ведення претензійно-позовної роботи, яка полягає у підготовці та розгляді претензій, підготовці позовів до громадян, заперечень на позови громадян, представництво інтересів департаменту під час судового розгляду справ, підготовка та подання заяв про апеляційне оскарження, апеляційних і касаційних скарг, отримання рішень судів та виконавчих листів;
  • представництво у встановленому законодавством порядку інтересів департаменту в інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
  • проведення роботи з питань примусового виконання судових рішень;
  • проведення роботи щодо узагальнення та аналізу матеріалів, які надходять від правоохоронних та контролюючих органів, результатів розгляду претензій, позовів і судових справ, даних статистичної звітності, що характеризують стан законності у департаменті;
  • підготовка пропозицій для усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності департаменту;
  • проведення систематизації законодавства;
  • здійснення межах своєї компетенції розробки та експертизи локальних нормативно-правових актів (рішень міської ради і виконавчого комітету, розпоряджень міського голови);
  • надання правової допомоги громадським організаціям (засновниками та членами яких є пільгові категорії громадян) з питань легалізації та реєстрації об’єднань громадян, з інших питань, які віднесені до компетенції департаменту;
  • проведення реєстрації помічників для дієздатних фізичних осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки.

Положення про відділ
3. Загальний відділ

Начальник відділу: Гнатюк Олена Петрівна
кабінет: 301
телефон: 28-41-74, факс 72-45-65

ел. пошта:

     Відділ організовує та здійснює роботу з документами в департаменті соціальної політики, координує роботу структурних підрозділів з питань підготовки проектів рішень виконавчого комітету та проектів розпоряджень міського голови, службової кореспонденції відповідно до вимог Міжнародного стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2001), державних стандартів, чинного законодавства, Інструкції з діловодства, регламенту роботи виконавчого комітету, на основі використання комп’ютерної технології (із застосуванням системи електронного документообігу el-Dok).
     Здійснює облік документів, що надходять до департаменту соціальної політики.
     Опрацьовує вхідну кореспонденцію, надає її для розгляду директору департаменту або його заступникам та передає до виконання в структурні підрозділи департаменту відповідно до накладеної резолюції.
     Надсилає вихідну кореспонденцію до виконавчих органів міської ради, органів влади вищих рівнів, органів прокуратури, суду, підприємств, організацій та установ міста.
     Контролює та вимагає в межах повноважень від структурних підрозділів департаменту розгляду та своєчасного виконання надісланих службових документів органів виконавчої влади, рішень виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови, його заступників а також доручень директора департаменту та його заступників.
     Забезпечує організацію роботи з листами та зверненнями громадян, що надійшли до департаменту, здійснює контроль за своєчасним розглядом документів та наданням відповіді адресату.
     Отримує від виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій, установ і посадових осіб необхідні для використання в роботі документи, матеріали та інформацію.
     Сприяє належній організації діловодства в департаменті, надає методичну допомогу структурним підрозділам з питань, що стосуються роботи з документами.
     Організовує роботу по підготовці справ на архівне зберігання.

Положення про відділ
4. Звітно-плановий відділ

Начальник відділу: Шаріпова Ірина Вікторівна
кабінет: 309
телефон: 72-80-34

Заступник начальника відділу: Прокоп'юк Тетяна Миколаївна
кабінет: 310
телефон: 28-41-76

ел. пошта: buh_dsp@lutskrada.gov.ua

      Відділ організовує бухгалтерський облік відповідно до діючих нормативних актів.
     Здійснює попередній контроль за своєчасним, правильним оформленням документів і законністю проведення фінансових операцій. Контролює правильність, раціональність витрачання коштів відповідно до плану асигнувань і цільового призначення за затвердженими кошторисами видатків по бюджету.
     Здійснює суворий контроль за раціональним і економним використанням матеріальних, трудових і грошових ресурсів.
     Здійснює своєчасне фінансування розпорядників нижчого рівня, які ведуть облік самостійно.
     Забезпечує облік доходів і видатків за загальним фондом бюджету та спеціальними коштами.
     Попереджує негативні явища господарсько-фінансової діяльності, виявляє й мобілізує внутрішньогосподарські резерви.
     Організовує формування повної достовірної інформації про господарські процеси і результати діяльності установи, необхідної для оперативного керівництва й управління, а також для її використання постачальниками, податковими, фінансовими, банківськими та казначейськими органами.
     Своєчасно організовує нарахування заробітної плати.
     Веде облік розрахунків з дебіторами та кредиторами.
     Здійснює розподіл фінансування, контролює рух коштів та складає статистичну та фінансову звітність і подає її відповідним органам у встановленому порядку.
     Здійснює облік руху коштів направлених на фінансову підтримку громадських організацій, надає допомогу в оформленні первинних документів в органах Держказначейства.
     Організовує та контролює підписання актів звірки взаєморозрахунків з організаціями надавачами послуг пільговим категоріям громадян.
     Проводить інвентаризацію грошових коштів, розрахунків та матеріальних цінностей, своєчасно та правильно відображає в обліку результати інвентаризації.
     Періодично проводить інструктаж матеріально-відповідальних осіб з питань обліку та забезпечення збереження товаро-матеріальних цінностей і грошових коштів, які знаходяться на відповідальному збереженні.
     Забезпечує достовірність звітів і балансу.
     Дотримується встановленого порядку збереження бухгалтерських документів, регістрів, кошторису видатків і розрахунків до них, а також інших службових документів, своєчасно у встановленому порядку оформляє їх в архів.
     В межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правих актів (рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови).

Положення про відділ
5. Відділ прийому громадян

Начальник відділу: Лясота Ірина Сергіївна
кабінет: 102
телефон: 72-82-05

Заступник начальника відділу: Шельпак Людмила Володимирівна
кабінет: 109
телефон: 28-41-61

ел. пошта:

     Основні повноваження відділу:
Прийом громадян з питань призначення:

  • державних соціальних допомог;
  • житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
  • субсидій на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
  • компенсації особам ,які мають право на безоплатне отримання вугілля на побутові потреби, але проживають у будинках із централізованим опаленням;
  • допомоги на поховання учасників бойових дій;
  • допомоги на поховання деяких категорій осіб, виконавцю волевиявлення померлого або особі яка зобов’язалася поховати померлого.

Положення про відділ
7. Відділ призначення державних допомог

Начальник відділу: Кобук Галина Варфоломіївна
кабінет: 203
телефон: 24-20-61

Заступник начальника відділу: Кудрявцева Лідія Мирославівна
кабінет: 203
телефон: 24-20-61

ел. пошта:

     Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

  • Здійснює призначення державних соціальних допомог, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
  • В межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правових актів (рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови).
  • Формує особові справи з документів, які надійшли з відділу прийому громадян; проводить розрахунки розмірів допомог та перерахунки раніше призначених допомог; приймає рішення про призначення (не призначення) соціальних допомог та субсидій.
  • Припиняє виплату при виявленні фактів навмисного подання одержувачами державних допомог (субсидій) недостовірної інформації, визначає новий розмір допомоги
  • Готує та направляє особові справи, як виняток, для розгляду комісієї з питань призначення державних соціальних допомог та житлових субсидій.
  • Розглядає в установленому порядку листи, заяви, скарги та звернення громадян, забезпечує виконання документів.
  • Проводить інвентаризацію особових справ осіб, які отримують державні соціальні допомоги.

Положення про відділ
  • Сектор № 1
  • Сектор № 2

Завідувач сектору: Боярин Лариса Ярославівна
кабінети спеціалістів: 201, 207

  • Проводить розрахунки допомог та перерахунки раніше призначених з використанням програмного забезпечення АСОПД/KОМТЕХ.
  • Формує особові справи з документів, які надійшли з відділу прийому громадян та з прийнятих рішень про призначення (відмову) допомог.
  • Готує розпорядження про припинення виплати при виявленні фактів навмисного подання одержувачами державних допомог недостовірної інформації та з інших причин, у разі необхідності проводить перерахунок розміру раніше призначеної допомоги.
  • Видає відповідні посвідчення одержувачів державних допомог.
  • Направляє особові справи для розгляду на комісії з питань призначення державних соціальних допомог та житлових субсидій у випадках передбачених нормами чинного законодавства.
  • Передає справи для проведення (припинення) виплати у відділ соціальних виплат та приймає повернуті справи після проведених виплат для збереження.

Положення про Сектор № 1

Завідувач сектору: Палічук Ірина Іванівна
кабінети спеціалістів: 202, 207

  • Забезпечує своєчасність та повноту виплати державних соціальних допомог.
  • В кінці кожного місяця (кварталу, року) складає та подає звіти в головне управліннята міське фінансове управління.
  • Припиняє виплату допомоги, при необхідності визначає суму надмірно виплачених коштів.
  • Проводить інвентаризацію особових рахунків .
  • Формує базу даних персоніфікованого обліку одержувачів державних соціальних допомог.
  • Здійснює контроль за поверненням надмірно виплачених коштів з вини одержувачів соціальних допомог.
  • Планує очікувані нарахування коштів для виплати державних соціальних допомог за рахунок субвенцій державного бюджету.
  • Здійснює щомісячне формування обсягу фінансових зобов’язань по виплаті допомог за рахунок субвенцій з державного бюджету та за рахунок коштів управління Пенсійного фонду України.
  • Проводить реєстрацію особових рахунків в журналі Ф-3.
  • Звіряє залишки коштів на рахунках державних соціальних допомог.
  • Здійснює моніторинг стану фінансування соціальних виплат за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.
  • Формує разові доручення на виплату допомоги на поховання інвалідів з дитинства та дітей-інвалідів, та особам, що не мають права на пенсію.

Положення про Сектор № 2
6. Відділ житлових субсидій

Начальник відділу: Костенюк Людмила Геннадіївна
кабінет: 208
телефон: 24-03-27

Заступник начальника відділу: Варчук Надія Володимирівна
кабінет: 209
телефон: 28-41-73

ел. пошта:

     Завданням відділу є організація виплати соціальних допомог, а також надання громадянам щомісячної адресної безготівкової субсидії (далі - субсидія) для відшкодування населенню витрат на оплату користування житлом або його утримання та комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення побутового сміття, рідких нечистот), а також один раз на рік субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
     Відповідно до покладених на відділ завдань забезпечує контроль, аналіз своєчасності та повноти виплати державних соціальних допомог. В межах своєї компетенції проводить розробку нормативно-правих актів (рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови).
     Припиняє виплату допомоги, при необхідності визначає суму надмірно виплачених коштів та контролює їх повернення.
     Розглядає в установленому порядку листи, заяви, скарги та звернення громадян, здійснює прийом громадян з особистих питань і забезпечує виконання їх законних вимог.
     Організовує проведення розрахунків, перерахунків призначених сум субсидій на житлово-комунальні послуги, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та здійснює їх перевірку.
     Формує базу даних персоніфікованого обліку одержувачів державних соціальних допомог.
     Роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань виплати соціальних допомог та субсидій.
     Готує довідки про розмір отриманих громадянами допомог та факт їх перебування на обліку в департаменті.
     В кінці кожного місяця (кварталу, року) складає та подає звіти в головне управління праці, соціальних питань та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи обласної держадміністрації та міське фінансове управління щодо використання коштів державного бюджету. Проводить інвентаризацію особових рахунків осіб, які одержують допомогу, в установленому законодавством порядку.
     Відділ здійснює підготовку, оформлення документації та проведення засідань Комісії з питань призначення державних соціальних допомог згідно чинного законодавства.

Положення про відділ
  • Сектор № 1
  • Сектор № 2

Завідувач сектору: Шмига Людмила Володимирівна
кабінети спеціалістів: 209, 210

  • Сектор здійснює надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива використовуючи програмне забезпечення “Наш дім”, ТзОВ “Місцевий обчислювальний центр”.
  • Формує особові справи з документів, які надійшли з відділу прийому громадян, проводить розрахунки сукупного доходу сім’ї, приймає рішення про призначення (не призначення) субсидій, визначає відсоток обов’язкового платежу, перевіряє розрахунки та розмір призначених субсидій.
  • Припиняє надання житлової субсидії при виявленні фактів навмисного подання одержувачами субсидій недостовірної інформації, не сплаті обов’язкового відсотку платежу, змін у складі сім’ї.
  • Готує та направляє особові справи, як виняток, для розгляду комісією з питань призначення державних соціальних допомог та житлових субсидій.

Положення про Сектор № 1

Завідувач сектору: Куліш Людмила Адамівна
кабінети спеціалістів: 209, 211

  • Забезпечує своєчасність та повноту виплати щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування населенню витрат на оплату житлово – комунальних послуг.
  • Організовує і проводить розрахунок, перерахунок призначених сум субсидій на житлово – комунальні послуги, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива з використанням програмного забезпечення «Комісія», «Наш дім».
  • Організовує і проводить перерахунки субсидій з причин подання громадянами недостовірної, неповної інформації про доходи, майновий стан, наявність земельних ділянок, паїв, за даними з організацій – надавачів послуг.
  • Організовує і проводить перерахунок (поновлення, припинення) субсидії за особистим зверненням громадян.
  • Організовує проведення перерахунку остаточного розміру сум субсидій, проведених ТзОВ «Місцевий обчислювальний центр» за фактом використання послуг, що вимірюються засобами обліку за даними організацій – надавачів послуг.
  • Забезпечує перевірку Реєстрів отримувачів субсидій помісячно.
  • Контролює повернення коштів надміру виплачених громадянам міста та належним чином оформлення документів (повідомлення про повернення коштів).
  • Контролює дотримання нормативно – методичної бази при обрахуванні субсидій ТзОВ «Місцевий обчислювальний центр».
  • Організовує і контролює щомісячну сплату обов’язкової частки витрат на оплату житлово – комунальних послуг.

Положення про Сектор № 2
8. Відділ нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій

Начальник відділу: Новосад Оксана Борисівна
кабінет: 314
телефон: 28-41-64

ел. пошта:

     Нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України здійснюється відповідно до Порядку здійснення нагляду, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10.01.2007 №4, Постановою правління Пенсійного фонду України від 10.01.2007 №1-1.
     Нагляд за правильністю та своєчасністю призначення (перерахунку) пенсій здійснюється шляхом перевірок матеріалів пенсійних справ, щодо яких управлінням Пенсійного фонду України в м. Луцьку прийнято рішення про призначення (перерахунок) або відмову в призначенні (перерахунку) пенсії відповідно до законів, згідно з якими призначаються (перераховуються) пенсії.
     Перевірці підлягають матеріали пенсійних справ, призначених (перерахованих) в місяцях, що передують місяцю, у якому здійснюються перевірки.
     Нагляд за правильністю та своєчасністю виплати та припинення виплати пенсій здійснюється шляхом перевірок особових рахунків та інших документів, за якими було здійснено виплату пенсій. У ході здійснення нагляду за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення виплати пенсії проводяться також:

  • перевірка виплати пенсії особам, які перебувають на повному державному утриманні;
  • перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій та утримання надміру виплачених сум пенсій;
  • перевірка правильності виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера;
  • перевірка виплати пенсій при зміні місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон та інше.
     Відділ здійснює прийом заяв, підготовку, оформлення документів та проведення засідань Комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до п.2, 13 ст.9 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", розглядає звернення громадян, проводить прийом громадян з питань пенсійного забезпечення.

Положення про відділ
9. Відділ обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу: Васильчук Ольга Мойсеївна
кабінет: 112
телефон: 24-03-31

ел. пошта:

     Відділ здійснює в установленому порядку наступні виплати:

  • компенсації на тверде паливо та скраплений газ пільговим категоріям населення;
  • одноразові матеріальні допомоги інвалідам та малозабезпеченим особам похилого віку;
  • щорічні разові грошові допомоги ветеранам війни;
  • компенсаційні виплати інвалідам війни за невикористані санаторно-курортні путівки;
  • компенсаційні виплати інвалідам на транспортні витрати, бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів.
     Сприяє інвалідам в оформленні документів для забезпечення транспортними засобами. Організовує санаторно-курортне лікування інвалідів та ветеранів війни.
     Забезпечує, у разі потреби, влаштування до будинків-інтернатів громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів до 18 років, які мають працездатних родичів, зобов’язаних відповідно до чинного законодавства їх утримувати і з об’єктивних причин робити цього не можуть.
     Розглядає звернення громадян по питаннях встановлення статусу учасника війни, інваліда війни. Видає ветеранам війни відповідні посвідчення і листи-талони на пільговий проїзд в межах України та СНД.
     Надає методичну допомогу територіального центру обслуговування пенсіонерів та одиноких громадян м. Луцька.
     Бере участь в організації і проведенні благодійних акцій, виставок, концертів та інших заходів, приурочених до відзначення міжнародних днів, визначних дат в житті держави та міста.
     Співпрацює з благодійними, релігійними організаціями, окремими громадянами та їх об’єднаннями у наданні соціальної допомоги інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку.
     Забезпечує окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації і формування відповідного державного замовлення.

Положення про відділ
10. Відділ персоніфікованого обліку

Начальник відділу: Янчук Тетяна Петрівна
кабінет: 103
телефон: 28-41-87

ел. пошта: person_dsp@lutskrada.gov.ua, persondsp@ukr.net

     Основними завданнями відділу є:

  • створення та підтримка в актуальному стані єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків;
  • проведення електронної перевірки правильності нарахування пільг підприємствами надавачами житлово-комунальних послуг;
  • отримання від пільговиків копій документів, що підтверджує їх право на пільги;
  • проведення перевірки достовірності поданих пільговиками документів;
  • внесення в автоматизований реєстр інформацію про пільговика згідно прийнятих документів;
  • отримання інформації від підприємств та організацій, що надають послуги щодо сум нарахувань пільг для громадян міста та перевіряє правильність нарахувань;
  • звірка інформації, що міститься в Реєстрі, з інформацією, яка надходить від підприємств та організацій, що надають послуги;
  • проведення перевірок на підприємствах з питань правильності відшкодування збитків за надані послуги з державного бюджету;
  • прийняття звітів від підприємств та контроль своєчасності їх подання;
  • надання статус «Дитина війни»;
  • проставляння штампів інвалідам, які дають право на отримання пільг;
  • надання консультацій пільговим категоріям громадян.

Положення про відділ
11. Відділ державних соціальних інспекторів

Начальник відділу: Новоселецька Галина Іванівна
кабінет: 308
телефон: 28-41-86

ел. пошта:

     Основні напрямки роботи відділу:

  • Перевіряє достовірність та повноту інформації про доходи і майновий стан осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги;
  • Проводить вибіркові перевірки особових справ одержувачів державної соціальної допомоги та складає акти за підсумками перевірки з висновками, щодо правильності призначення;
  • Проводить обстеження умов життя сім’ї заявника (за його письмовою згодою зазначеною в заяві) з метою визначення складу сім’ї, ступеня нужденності та можливості знаходження додаткових джерел отримання доходів (шляхом опитування членів сім’ї, родичів, інших осіб), покращення матеріального стану сім’ї та складає акти обстежень матеріально-побутових умов малозабезпечених сімей (з письмовими поясненнями, довідками, іншими документами);
  • Проводить разом з представниками відділів (управлінь) у справах сім’ї, дітей та молоді і органу опіки та піклування або самостійно вибіркові обстеження окремих сімей з метою перевірки цільового використання допомоги для забезпечення належних умов, щодо утримання та виховання дітей на яких виплачуються допомоги;
  • Здійснює контроль за правильністю, з дотриманням законодавства, призначення державних соціальних допомог та цільовим використанням коштів державного бюджету;
  • Готує пропозиції щодо припинення надання державної соціальної допомоги, позбавлення права на продовження строку її надання, зменшення розміру допомоги у випадках передбачених законодавством; Бере участь у формуванні бази даних про осіб, які одержують державну соціальну допомогу;
  • Відвідує, за рішенням директора чи заступника, місце роботи осіб, які входять до складу сімей, що звертаються за призначенням державних соціальних допомог, з метою перевірки відомостей про доходи та факту працевлаштування та складає акт перевірки інформації про доходи ( з отриманням письмових пояснень, довідок);
  • Виявляє нужденних сімей, надає їм консультації, щодо права та порядку призначення державних соціальних допомог та надає допомогу в подачі пакету документів;
  • Подає запити та безоплатно отримує від інших стуктурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, довідки та інші матеріали, необхідні для проведення перевірки достовірності даних, отриманих від осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги.

Положення про відділ
12. Відділ автоматизованої обробки інформації

Начальник відділу: Копера Петро Степанович
кабінет: 206
телефон: 28-41-88

ел. пошта: dsp@lutskrada.gov.ua, dsplutsk@ukr.net

     Основні повноваження відділу:
 Організовує та вирішує питання системної підтримки функціонування програмного забезпечення «Автоматизована система Мінсоцполітики»(АСОПДсоц), програмного комплексу «Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги», «Моніторинг стану соціального захисту населення», програмного комплексу «Житлові субсидії», а саме:

  • налагодження і підтримка середовища функціонування;
  • обмін даними між об’єктами автоматизації;
  • діагностика працездатності загальносистемного програмного забезпечення;
  • контроль функціонування сервера;
  • перевірка працездатності робочих станцій;
  • перевірка на віруси;
  • зміна параметрів настройки об’єкту автоматизації.
Забезпечує та контролює стабільну роботу локальної комп’ютерної мережі. Обслуговує бази даних:
  • щоденне зберігання бази даних;
  • поновлення баз даних;
  • аналіз обробки справ, які фіксуються в основну базу даних;
  • ведення довідників;
  • обробка неоплат по особових рахунках.

Положення про відділ
13. Відділ по роботі з учасниками антитерористичної операції та членами їх сімей

Начальник відділу: Черчик Наталія Василівна
кабінет: 114
телефон: 28-41-65

ел. пошта:

     Основною метою Відділу є забезпечення на території міста реалізації державної політики у сфері соціального захисту та надання допомоги з питань пов'язаних із наданням всебічної допомоги учасникам анти терористичної операції, в тому числі демобілізованим громадянам, учасникам бойових дій, які приймали участь в АТО (далі - учасники АТО) та членам їх сімей.
     Завданням Відділу є організація роботи щодо поліпшення фінансової, соціальної підтримки, а також сприяння вирішенню соціально-побутових питань учасників АТО та членів їх сімей.

Положення про відділ

Телефонний довідник департаменту

Опитування

Чи задоволені Ви якістю надання соціальних послуг?

      Так
      Частково
      Ні

   

Фейсбук

Наша сторінка
в соціальній мережі
Facebook

facebook

Пряма лінія

''Пряма лінія''
міського голови:
(0332) 72-06-44
Служба оперативного реагування:
15-80



Стандарт якості

ISO 9001


Погода




Курси валют
bank-ua.com
bank-ua.com
bank-ua.com

на головну

Останні зміни:
© 2010 Відділ автоматизованої обробки інформації - VAOI

Нас відвідали:
всього сьогодні
94510 78