Директор департаменту: Майборода Вікторія Марківна
кабінет: 306
телефон: 28-41-77
Заступник директора:
кабінет: 307
телефон: 28-41-81
Заступник директора:
кабінет: 317
телефон: 28-41-86
ел. пошта: aparat_dsp@lutskrada.gov.ua
Начальник відділу:
кабінет: 302
телефон: 28-41-84
ел. пошта: aparat_dsp@lutskrada.gov.ua
Метою Відділу є організаційне та аналітичне забезпечення діяльності директора департаменту та його заступників, аналіз та узагальнення пропозицій щодо планування роботи департаменту, розробка та моніторинг виконання місцевих соціальних програм, реалізація повноважень в сфері проєктного менеджменту, забезпечення інформаційної та комунікаційної діяльності департаменту, співробітництво з громадським об’єднаннями, благодійними організаціями, волонтерами тощо.
Завданнями Відділу є:
- підготовка пропозицій щодо планування роботи департаменту;
- розробка та моніторинг виконання місцевих соціальних програм;
- співробітництво з громадським об’єднаннями та благодійними організаціями;
- підготовка, написання грантових програм та проєктів щодо реалізації місцевих соціальних ініціатив;
- інформаційна діяльність щодо висвітлення роботи Департаменту та актуальних питань соціального захисту населення в засобах масової інформації, офіційному сайті департаменту та у соціальних мережах;
- організація проведення навчань, круглих столів, семінарів, конференцій, тощо.
Начальник відділу:
кабінет: 308
телефон: 28-41-83
Заступник начальника відділу:
кабінет: 308
телефон: 28-41-83
ел. пошта: jurist_dsp@lutskrada.gov.ua
1. Основною метою Відділу є забезпечення правильного застосування законодавства при виконанні функцій, покладених на департамент соціальної політики.
2. Завданням Відділу є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства працівниками департаменту соціальної політики під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.
Начальник відділу:
кабінет: 301
телефон: 28-41-74, факс 72-45-65
ел. пошта:
Відділ організовує та здійснює роботу з документами в департаменті соціальної політики, координує роботу структурних підрозділів з питань підготовки проектів рішень виконавчого комітету та проектів розпоряджень міського голови, службової кореспонденції відповідно до вимог Міжнародного стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2001), державних стандартів, чинного законодавства, Інструкції з діловодства, регламенту роботи виконавчого комітету, на основі використання комп’ютерної технології (із застосуванням системи електронного документообігу el-Dok).
Здійснює облік документів, що надходять до департаменту соціальної політики.
Опрацьовує вхідну кореспонденцію, надає її для розгляду директору департаменту або його заступникам та передає до виконання в структурні підрозділи департаменту відповідно до накладеної резолюції.
Надсилає вихідну кореспонденцію до виконавчих органів міської ради, органів влади вищих рівнів, органів прокуратури, суду, підприємств, організацій та установ міста.
Контролює та вимагає в межах повноважень від структурних підрозділів департаменту розгляду та своєчасного виконання надісланих службових документів органів виконавчої влади, рішень виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови, його заступників а також доручень директора департаменту та його заступників.
Забезпечує організацію роботи з листами та зверненнями громадян, що надійшли до департаменту, здійснює контроль за своєчасним розглядом документів та наданням відповіді адресату.
Отримує від виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій, установ і посадових осіб необхідні для використання в роботі документи, матеріали та інформацію.
Сприяє належній організації діловодства в департаменті, надає методичну допомогу структурним підрозділам з питань, що стосуються роботи з документами.
Організовує роботу по підготовці справ на архівне зберігання.
Начальник відділу:
кабінет: 309
телефон: 28-41-52
Заступник начальника відділу:
кабінет: 310
телефон: 28-41-76
ел. пошта: buh_dsp@lutskrada.gov.ua
Відділ організовує бухгалтерський облік відповідно до діючих нормативних актів.
Здійснює попередній контроль за своєчасним, правильним оформленням документів і законністю проведення фінансових операцій. Контролює правильність, раціональність витрачання коштів відповідно до плану асигнувань і цільового призначення за затвердженими кошторисами видатків по бюджету.
Здійснює суворий контроль за раціональним і економним використанням матеріальних, трудових і грошових ресурсів.
Здійснює своєчасне фінансування розпорядників нижчого рівня, які ведуть облік самостійно.
Забезпечує облік доходів і видатків за загальним фондом бюджету та спеціальними коштами.
Попереджує негативні явища господарсько-фінансової діяльності, виявляє й мобілізує внутрішньогосподарські резерви.
Організовує формування повної достовірної інформації про господарські процеси і результати діяльності установи, необхідної для оперативного керівництва й управління, а також для її використання постачальниками, податковими, фінансовими, банківськими та казначейськими органами.
Своєчасно організовує нарахування заробітної плати.
Веде облік розрахунків з дебіторами та кредиторами.
Здійснює розподіл фінансування, контролює рух коштів та складає статистичну та фінансову звітність і подає її відповідним органам у встановленому порядку.
Здійснює облік руху коштів направлених на фінансову підтримку громадських організацій, надає допомогу в оформленні первинних документів в органах Держказначейства.
Організовує та контролює підписання актів звірки взаєморозрахунків з організаціями надавачами послуг пільговим категоріям громадян.
Проводить інвентаризацію грошових коштів, розрахунків та матеріальних цінностей, своєчасно та правильно відображає в обліку результати інвентаризації.
Періодично проводить інструктаж матеріально-відповідальних осіб з питань обліку та забезпечення збереження товаро-матеріальних цінностей і грошових коштів, які знаходяться на відповідальному збереженні.
Забезпечує достовірність звітів і балансу.
Дотримується встановленого порядку збереження бухгалтерських документів, регістрів, кошторису видатків і розрахунків до них, а також інших службових документів, своєчасно у встановленому порядку оформляє їх в архів.
В межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правих актів (рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови).
Начальник відділу:
кабінет: 206
телефон: 28-41-55
ел. пошта: dsp@lutskrada.gov.ua, dsplutsk@ukr.net
Основні повноваження відділу:
Організовує та вирішує питання системної підтримки функціонування програмного забезпечення «Автоматизована система Мінсоцполітики»(АСОПДсоц), програмного комплексу «Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги», «Моніторинг стану соціального захисту населення», програмного комплексу «Житлові субсидії», а саме:
Начальник відділу:
кабінет: 102
телефон: 28-41-53
Заступник начальника відділу:
кабінет: 103
телефон: 28-41-57
ел. пошта:
Основні повноваження відділу:
Прийом громадян з питань призначення:
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 106, 108, 109, 110
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 208, 209
Начальник відділу:
кабінет: 203
телефон: 28-41-54
Заступник начальника відділу:
кабінет: 203
телефон: 28-41-54
ел. пошта:
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: Філія 2, 201
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: Філія 2, 202, 207
Начальник відділу:
кабінет: 208
телефон: 28-41-56
Заступник начальника відділу:
кабінет: 211
телефон: 28-41-75
ел. пошта: person_dsp@lutskrada.gov.ua
Основною метою Відділу є забезпечення виконання встановлених законодавством гарантій соціального захисту населення у Луцькій міській об’єднаній територіальній громаді.
Завданнями Відділу є:
- Призначення, організація нарахування та виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам;
- Призначення, розрахунок компенсації витрат особам за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб.
- Призначення, розрахунок компенсації за спожиті комунальні послуги під час розміщення внутрішньо переміщених осіб у будівлях (приміщеннях) приватної власності у період воєнного стану.
Начальник відділу:
кабінет: 314
телефон: 28-41-64
Заступник начальника відділу:
кабінет: 316
телефон: 28-41-85
ел. пошта: pens_dsp@lutskrada.gov.ua
     Відділ організовує роботу з надання соціальних послуг мешканцям Луцької територіальної громади, які опинились в складних життєвих обставинах, та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій.
Основними завданнями відділу є:
     1. Визначення потреб населення громади у соціальних послугах.
    2. Прийняття заяв з документами для прийняття рішення про надання/відмову у наданні соціальних послуг територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Луцька.
     3. Забезпечення ведення реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг на місцевому рівні.
     4. Оформлення клопотання (з пакетом документів) для надання соціальних послуг особам в інтернатних закладах.
     5. Організаційне забезпечення та проведення засідань опікунської ради з питань прав недієздатних та обмежено дієздатних осіб, які потребують опіки та піклування, ведення діловодства опікунської ради та здійснення контролю за діяльністю опікунів/піклувальників.
     6. Оформлення документів та проведення засідань Комісії для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до п.2, 13 ст. 9 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантій їх соціального захисту» Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"
     7. Нагляд за правильністю та своєчасністю призначення (перерахунку) органом Пенсійного фонду України пенсій здійснюється шляхом перевірок матеріалів пенсійних справ, щодо яких прийнято рішення про призначення (перерахунок) або відмову в призначенні (перерахунку) пенсії відповідно до законів.
     У ході здійснення нагляду за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення виплати пенсії проводяться також:
     • перевірка виплати пенсії особам, які перебувають на повному державному утриманні;
     • перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій та утримання надміру виплачених сум пенсій;
     • перевірка правильності виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера;
     • перевірка виплати пенсій при зміні місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон та інше.
Начальник відділу:
кабінет: 112
телефон: 28-41-58
Заступник начальника відділу:
кабінет: 104
телефон: 28-41-63
ел. пошта: vobsl_dsp@lutskrada.gov.ua
. Відділ, відповідно до покладених на нього завдань, здійснює наступні повноваження:
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 111
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 104
Начальник відділу:
кабінет: 101
телефон: 28-41-65
ел. пошта:
Основною метою Відділу є забезпечення на території Луцької міської територіальної громади реалізації державної політики у сфері соціального захисту та надання допомоги з питань пов'язаних із наданням всебічної допомоги ветеранами війни і членам їх сімей.
Завданням Відділу є організація роботи щодо поліпшення фінансової, соціальної підтримки, а також сприяння вирішенню соціально-побутових питань ветеранів війни та членів їх сімей.
+38 0332 28 10 00 - гаряча лінія
+38 0332 28 41 80 - приймальня
телефонний довідник департаменту